خوراک سادهغذاهای اصلی

راویولی سوخاری کلاسیک

راویولی سوخاری کلاسیک با استفاده از راویولی پر از گوشت درست می‌شود، آن را با خرده‌های نان می‌پوشاند و سرخ می‌کند تا طلایی و ترد شود. سپس آن را با پارمزان رنده شده و سس مارینارا سرو می کنند. در واقع ممکن است برای پیدا کردن راویولی‌های مربعی گوشت تا حدودی مشکل داشته باشید. بنابراین میتوانید آن را به سادگی در منزل تهیه کنید. برای آشنایی با این دستور پخت خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

راویولی سوخاری کلاسیک

راویولی سوخاری کلاسیک

مواد لازم:

650 گرم راویولی گوشت گاو تازه یا منجمد
1 فنجان دوغ
2 عدد تخم مرغ
2 فنجان خرده نان تست
1 قاشق چایخوری نمک
1 قاشق چایخوری فلفل سیاه
روغن
پنیر پارمسان ، رنده شده
سس مارینارا

دستور پخت:

در یک کاسه ، دوغ و تخم مرغ را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه دیگر ، خرده نان ، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید. هر راویولی را در مخلوط دوغ آغشته کنید و سپس روی خرده های نان فشار دهید و دو طرف راویولی ها را به خوبی بپوشانده شوند. روی یک سینی پخت بزرگ قرار دهید. راویولی های آماده شده را حدود 30 دقیقه یا تا زمانی که سفت شوند در فریزر قرار دهید.

در همین حال، یک قابلمه عمیق را با روغن پر کنید و با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. هنگام کار به صورت دسته ای، چندین راویولی را در روغن قرار دهید. 4-5 دقیقه بپزید و تا سپس برگردانید تا هر دو طرف طلایی شوند. از روغن خارج کنید و روی ظرفی که با دستمال کاغذی پوشانده شده قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود. روی آنها پنیر پارمزان بریزید. به همراه سس مارینارا، گرم سرو کنید.

5/5 - (32 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا