تازه های غذای رژیمیمنوی صبحانه

طرز تهیه پنکیک دارچینی در فر

همه عاشق پنکیک هستند اما روندتهیه آن کمی خسته کننده است. با اینکه می توانید چند تا را همزمان در ماهیتابه بپزید که باعث می شود بین سرو کردن برای همه پمکیک ها سرد شوند و تازگی نداشته باشد. بنابراین این روش بسیار سریع تر و راحت تر پنکیک های خوشمزه و تازه به شما میدهد! تمام خمیر پنکیک در یک زمان در فر پخته می شود و سپس برش داده می شود و مانند کیک سرو می شود. حتما آن را دوست خواهید داشت. برای آشنایی با طرز تهیه پنکیک دارچینی در فر مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه پنکیک دارچینی در فر

طرز تهیه پنکیک دارچینی در فر

مواد لازم:

1 فنجان آرد چند منظوره
1.5 قاشق چایخوری بکینگ پودر
2 قاشق غذاخوری شکر
1 فنجان شیر
1 عدد تخم مرغ بزرگ
4 قاشق غذاخوری کره
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1/4 قاشق چایخوری نمک
1 قاشق چایخوری دارچین
2 قاشق چایخوری شکر قهوه ای

دستور پخت:

فر را با دمای 425 درجه فارنهایت گرم کنید. در یک کاسه بزرگ ، آرد ، بیکینگ پودر ، شکر و نمک را مخلوط کنید. در یک کاسه جداگانه ، شیر ، تخم مرغ ، وانیل و 2 قاشق غذاخوری کره آب شده را با هم مخلوط کنید. مواد مرطوب را در کاسه مواد خشک بریزید و فقط هم بزنید تا همه چیز ترکیب شود (از هم زدن زیاد خودداری کنید). اجازه دهید خمیر به مدت پنج دقیقه بماند.

در همین حال ، مخلوط دارچین را آماده کنید. 1 قاشق غذاخوری کره آب شده را با دارچین و شکر قهوه ای ترکیب کنید. مخلوط دارچین را کنار بگذارید. یک قاشق غذاخوری کره به یک ماهیتابه مناسب فر اضافه کنید. ماهیتابه را روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​گرم کنید تا زمانی که کره شروع به آب شدن و کف کردن کند. از یک برس برای پخش کره ذوب شده در سطح و کناره های آن استفاده کنید.

خمیر پنکیک را در ماهیتابه ای که از قبل گرم کرده اید بریزید. مخلوط دارچین را روی خمیر پنکیک بریزید و سپس یک قاشق را روی سطح بکشید تا دارچین به نوعی در خمیر پنکیک بچرخد. مانند عکس. ماهیتابه را به فر که از قبل گرم شده است منتقل کرده و حدود 18 دقیقه یا تا زمانی که وسط آن پف کرده و لبه های بیرونی کمی قهوه ای طلایی شود بپزید. سپس سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا