ولنتاین

آموزش نوشتن پیام با گلبرگ ویژه ولنتاین 2016

آموزش نوشتن پیام با گلبرگ ویژه ولنتاین 2016

نوشتن پیام با گلبرگ ویژه ولنتاین 2016

Training - Write - messaging - with - petals - especially - Valentine -2016 (2)

در این مطلب روشی برای نوشتن کلمه یا جمله به شما نشان می دهم. می توانید از این روش برای تزیین میز روز عشق، تزیین هدیه، تزیین جهیزیه و سفره عقد، آموزش زبان فارسی یا انگلیسی به کودکان و… استفاده کنید.

Training - Write - messaging - with - petals - especially - Valentine -2016 (3)

آن چه نیاز دارید:

گلبرگ مصنوعی با رنگ دلخواه

ماژیکِ پارچه (ماژیک های مخصوص نقاشی روی پارچه و لباس که در بازار موجود است.) متفاوت با رنگ گلبرگ

روش کار:

۱- با ماژیک روی هر گلبرگ، حرف دلخواه را بنویسید. اگر تمایل دارید هر روز برای گذاشتن پیغام از این روش استفاده کنید، هر حرف را روی چندین گلبرگ بنویسید.

Training - Write - messaging - with - petals - especially - Valentine -2016 (4)

۲- برای ساختن کلمه، گلبرگ ها را کنار یکدیگر قرار دهید

Training - Write - messaging - with - petals - especially - Valentine -2016 (5)

خوراکی و تزیینات ولنتاین

Training - Write - messaging - with - petals - especially - Valentine -2016 (1)

 

روش های خشک کردن گل طبیعی

 

گل‌ها عمر زیادی ندارند اما بعضی از این گل‌ها خاطراتی از بهترین و شادترین روزهای زندگی هستند و یا گاهی آنقدر زیبا هستند که دوست داریم برای همیشه آنها را کنار خودمان داشته باشیم و در این مواقع است که میتوانید با خشک کردنگل خاطره ها را همیشه همراه خود داشته باشید.

روش آویزان : در این روش انتهای ساقه گل را با نخی محکم ببندید ، روی سطح گل تافت مو بزنید سپس گل را به صورت برعکس از جایی آویزان کنید و به مدت چند روز در جای تاریکی قرار دهید تا گل خشک شود.

روش شن و ماسه : برای این روش باید از شن های ریز یا ماسه استفاده کنید ، مقداری شن یا ماسه تمیز و خشک را داخل لیوان یا جعبه ای بریزید و گل را روی شن یا ماسه قرار دهید و روی آن را مجدد شن یا ماسه بریزید ، روی جعبه یا لیوان را بپوشانید و به مدت 3 – 4 هفته کناری قرار دهید تا گل ها خشک شوند.

 

روش فر : داخل ساقه گل سیم نازکی وارد کنید ، روی طبقه فر کاغذ روغنی یا توری نسوزی قرار دهید و گل ها را روی آن بگذارید ( سیم را داخل کاغذ یا توری کنید ، این کار برای ثابت ماندن گل و جلوگیری از تغییر رنگ گل لازم است ) ، فر را با دمای 100 درجه روشن کنید و چند ساعت بگذارید گل ها داخل فر بمانند تا خشک شوند ، پس از خشک شدن اجازه دهید گل ها سرد شوند سپس روی انها اسپری مو بزنید.

روش پرس : گل را بین دو برگ دستمال کاغذی قرار دهید و روی دستمال ها را کتاب یا وسیله سنگینی بگذارید ، برای سریع تر خشک شدن گل و زیبایی بیشتر هر روز دستمال کاغذی را تعویض کنید.

روش ماکروفر : گل را روی دستمال کاغذی قرار دهید و داخل ماکروفر بگذارید ، با حرارت متوسط برای 1 – 2 دقیقه گل را خشک کنید ( این مدت زمان بسته به ضخامت گل میتوانید بیشتر شود ).

روش گلیسیرین : مقداری نمک را با 2 لیوان اب جوش مخلوط کنید سپس 1 لیوان  گلیسیرین به ان اضافه کنید ، با قلمو تمام سطح گل را به این محلول آغشته کنید سپس روی دستمال کاغذی قرار دهید تا خشک شوند.

 

 

 

 

نوشتن پیام با گلبرگ ویژه ولنتاین 2016

ولنتاین

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا