انواع کیک و کیک بستنی

طرز تهیه کیک رولت کدو حلوایی

طرز تهیه کیک رولت کدو حلوایی

 

در این مطلب از سایت آشپزی می خواهیم طرز تهیه کیک رولت کدو حلوایی را به شما آموزش دهیم. هر فردی عاشق کیک رولتی کدو حلوایی که در تابه درست می شود می باشد. این کیک کدو حلوایی با پنیر خامه ای طعمش بهتر می شود.

طرز تهیه کیک رولت کدو حلوایی

ترکیبات

3 عدد تخم مرغ

1 فنجان شکر

3/2 فنجان کدو حلوایی

3/2 فنجان آرد

1 قاشق غذاخوری جوش شیرین

1 قاشق غذاخوری پای کدو حلوایی

1 فنجان شکر پودر شده

8 پیمانه پنیر خامه ای

4 قاشق غذاخوری کره

1 قاشق غذاخوری وانیل

زمان کلی  : 75 دقیقه

زمان آماده شدن: 60 دقیقه

زمان پخت: 15 دقیقه

تعداد: 1 کیک برای (14 نفر)

روش پخت

 ترکیبات را جمع آوری کنید :

  1. فر را در 350 درجه فارنهایت تنظیم و روشن کنید. آرد، جوش شیرین و کدو حلوایی را با هم ترکیب کنید. تخم مرغ ها، شکر و کدو حلوایی را به هم بزنید. ترکیب آرد را اضافه کنید. مایع ژلاتین مانند به دست آمده را بر روی تابه بریزید و اجازه دهید مخلوط ها در انتهای تابه ها باقی بمانند. (بگذارید رولت ها به خوبی پخته شوند و حرارت ببیند). 10 تا 15 دقیقه برای پخت آن کافی است.
  2. ترکیبات باقی مانده را با هم ترکیب کنید و در یخچال بگذارید. زمانی که کیک کدو حلوایی سرد شد آن را با لایه نازک پنیر و شکر پودر شده وارونه کنید و اجازه دهید تا همراه با رولت ها شکل بگیرند. با خنک شدن درجه حرارت محیط، ترکیب پنیر خامه ای را که دیگر نرم شده است را ترکیب کنید. کیک کدو حلوایی را با مخلوط پنیر خامه ای تا 4/1 اینچ ترکیب کنید. (پنیر خامه ای قوام می یابد و ممکن است تا زمان آماده شدن رولت، شیره آن حاصل شود و این موجب می شود رولت ها همانند شکلات خامه ای شوند. رولت کدو حلوایی مخروطی در پایان کار مخروطی شکل می شود. پودر خارجی رولت قبل از پیچیدن در یک کاغذ فویلی را اضافه کنید و نگذارید مواد کیک به فوم بچسبند و بگذارید حداقل یک ساعت خنک شود. هنگامی که کیک رولت کدو حلوایی برای سرو کردن آماده شد آن را به قطعات 4/1 تقسیم کنید و آن را با شکر پودر شده و دارچین تزئین کنید.

نکات تکمیلی :

برای تهیه شربت بار، به ازای هر پیمانه شکر، یک دوم پیمانه آب اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا شکر ذوب شود ولی شربت نجوشد. برای تست کردن مغز گردو، آن ها را در تابه ای بدون روغن تفت دهید یا به مدت 3 تا 4 دقیقه، در طبقه وسط فری که از قبل روی حرارت 180 درجه سانتیگراد گرم کرده اید، قرار دهید تا بو داده شود. کدو حلوایی مهمون پاییزی خیلی از ماست که البته شاید خیلی هامون به خاطر شکل بامزه و رنگ قشنگش بیشتر به عنوان یک آیتم تزئینی در گوشه ای از آشپزخونمون ازش استفاده کنیم. ولی غافل از اینکه با روش پخت صحیح اون میتونیم باهاش کیک های خوشمزه، کوکی، پنکیک، یا حتی خورشت خوش آب و رنگ و خوشمزه تهبه کنیم. کیک رولت کدو تنبل یک کیک بسیار خوشمزه برای تمامی ذائقه ها قلمداد می شود و هنگام خوردن آن طعم واقعی کدو تنبل را به خوبی احساس می کنید و این یکی از بهترین مزایای این کیک دلچسب است.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا