تازه های آموزش انواع غذاهاخوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه اسپاگتی کربونا

طرز تهیه اسپاگتی کربونا

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذا خوش مزه با اسپاگتی آماده کرده ایم به اسم اسپاگتی کربونا که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه. در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی میشه استفاده کرد .

اسپاگتی کربونا

در پخت این مرغ خوشمزه از مواد سالم مثل اسپاگتی و پنیر سالم استفاده شده که هم بسیار چرب و لذیذه و هم ضرر چربی های ترانس اشباع شده رو نخواهد داشت. این دستور غذایی بسیار راحته و کسانی که اولین بار می خواهند آشپزی کنند با مشاهده این دستور غذایی به راحتی می توانند غذای دلخواه خود را آماده کرده و استفاده کنند. مواد این غذا بسیار قابل دسترس هستند و به راحتی می تونید از این مواد استفاده کرده و از تمامی سوپر مارکت های موجود قابل تهیه می باشد. زمان پخت این پاستا بسیار کم می باشد و فقط به 40 دقیقه زمان نیاز دارد و جزو غذا های فست فودی به حساب می آید.

مواد مورد نیاز اسپاگتی کربونا

یک بسته 250 گرمی پاستا رشته ای

یک عدد پیاز خرد شده

دو حبه سیر ، له‌ شده

یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون

هشت برش بیکن که خرد شده بود

قاشق سوپ خوری روغن زیتون

یک چهارم فنجان سرکه سفید

چهار عدد تخم‌ مرغ

یک دوم فنجان پنیر پارمسان رنده‌ شده

قاشق غذاخوری خرد شده جعفری تازه

دو قاشق سوپ خوری پنیر رنده‌شده

نمک و فلفل سیاه به مقدار دل خواه

روش آماده سازی میگو و پاستا پروسیوتو

اسپاگتی یکی از مواد مورد استفاده در غذا های ایتالیایی می باشد که با ذائقه تمام افراد مناسب می باشد ، این اسپاگتی را که ما برای شما آماده کرده ایم بسیار خوش مزه بوده و جزو غذا های سنتی این کشور می باشد و دارای طرفداران مخصوص به خود نیز می باشد.

گام اول:

ابتدا پاستا ها را با توجه به دستور پخت پشت بسته داخل یک قابله بزرگ آماده کرده و آب کش می نماییم و رویش یک قاشق غذا خوری روغن زیتون ریخته و هم می زنیم تا به تمام ظرف برسد.

گام دوم :

ابتدا یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را اضافه کرده و تفت می دهیم و بیکن ها را اضافه کرده و کمی تفت می دهیم.

حال پیاز و سیر خرد شده را به مواد اضافه کرده و تفت می دهیم تا طلایی رنگ شوند ، حدود یک دقیقه سپس سرکه سفید را اضافه کرده و یک دقیقه هم می زنیم.

گام سوم :

حال اسپاگتی ها را اضافه کرده و یک قاشق دیگر روغن زیتون به مواد تزریق می کنیم و روی حرارت متوسط هم می زنیم.

در یک کاسه دیگر تخم مرغ ها را با هم هم می زنیم و به ظرف اصلی روی حرارت انتقال داده و نصف فنجان پنیر را نیز با مواد مخلوط می کنیم.

پس از پخت با سبزیجات موجود تزئین می نماییم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا