تازه های آموزش انواع غذاهاسوپ و سالادغذاهای اصلی

طرز تهیه سوپ بوفالو مرغ سرخ شده

طرز تهیه سوپ بوفالو مرغ سرخ شده

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه سوپ مرغ خوش مزه آماده کرده ایم به اسم سوپ بوفالو مرغ سرخ شده که خیلی خوشمزه و زیبا می باشد. این سوپ بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی میشه ازش استفاده کرد. در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند. به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود. در پخت این سوپ خوشمزه از مواد سالم مثل مرغ و هویج سالم استفاده شده که هم بسیار لذیذ و حاوی انتی اکسیدان بوده که برای پیشگیری از سرطان مفید می باشد.

سوپ بوفالو مرغ سرخ شده

این غذا جزو غذا های آرام پز بوده و زمانی حدود 7 ساعت نیاز دارد که هم غذا اماده شده و هم جا بیافتد ، به همین دلیل نیز غذا بسیار خوش مزه خواهد شد. یک قابلیت ویژه ای که این سوپ دارد می توان به دلخواه انواع سبزیجات و سیفی جاتی که دوست دارید رو به آن اضافه کنید. طعم و مزه دلخواه خودتونو برای یک سوپ خوشمزه داشته باشید. این یک دستور غذای خوشمزه برای سوپ مرغ سرخ شده است که یک دوست به من آموزش داد . این غذا بسیار آسان است و چیز بزرگ در مورد آن این است که شما می توانید مواد اضافی مثل مرغ و هویج و غیره اضافه کنید.

کارمندان عزیز که به سر کار می روند می توانند مراحل آماده سازی غذا را انجام داده و روی حرارت بسیار کم قرار دهند و با خیال راحت به سر کار بروند و بعد از تایم کاری با یک غذای بسیار خوش مزه و خوش بو رو به رو خواهند شد.

مواد مورد نیاز سوپ بوفالو مرغ سرخ شده

مواد استفاده شده در این سوپ بسیار در دسترس می باشد که می توانید از تمام سوپر مارکت ها تهیه نمایید.

شش فنجان سرکه سیب

300 گرم سوپ مرغ یا سه کنسرو سوپ

چهار فنجان سینه مرغ سرخ شده

یک فنجان خامه ترش

یک فنجان سس فلفل تند

چهار عدد هویج متوسط ، خرد شده

سه ساقه کرفس خرد شده

سه عدد سیب‌ زمینی ، پوست کنده و مکعب مکعب تکه شده

150 گرم پنیر بلوچیز یا پنیر بلغاری

روش آماده سازی سوپ ژامبون و سیب زمینی

سوپ جزو مواد غذایی و خوراک هایی طبقه بندی می شود که  برای بیماری بسیار مفید است و به سرعت جذب می شود.

گام اول :

یک قابلمه مناسب برای سوپ انتخاب می کنیم و شش فنجان سرکه سیب ، گوشت مرغ سرخ شده ، خامه ترش ، سس فلفل ، هویج ، کرفس و سیب زمینی مکعب شده را درونش می ریزیم و به ظرف آرام پز انتقال می دهیم .

گام دوم :

ادویه های مناسب و دلخواه مانند زرد چوبه ، قلقل سیاه و نمک اضافه کرده و اجازه می دهیم تا 6 ساعت و نیم درون آرام پز به آرامی پخته شود .

توجه داشته باشید که پس از 5 ساعت باید پنیر را به سوپ اضافه کرده و با هم زدن سعی در حل کردن آن در سوپ می کنیم.

4/5 - (1 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا