انواع خوراک مرغتازه های آموزش انواع غذاها

طرز تهیه مرغ سیر عسل با رزماری

طرز تهیه مرغ سیر عسل با رزماری

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذای خوش مزه با مرغ آماده کرده ایم به اسم مرغ سیر عسل با رزماری که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه. در این غذا انواع صیفی جات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی میشه استفاده کرد اما به عنوان یک شام بسیار لذیذ خواهد بود.

مرغ سیر عسل با رزماری

در پخت این مرغ خوشمزه از مواد سالم مثل مرغ و روغن زیتون سالم استفاده شده که هم بسیار چرب و لذیذه و هم ضرر چربی های ترانس اشباع شده رو نخواهد داشت. در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود.

زمان آماده سازی این سالاد بسیار کم می باشد و فقط به 55 دقیقه زمان نیاز دارد  و این غذا خیلی راحت آماده میشه و کسایی که حتی یه بار هم آشپزی نکردن با خوندن این دستورالعمل به راحتی می تونن یه دست پخت الی در درست کردن مرغ داشته باشن.

مواد این غذا بسیار قابل دسترس هستند و به راحتی می تونید از این مواد استفاده کرده و از تمامی سوپر مارکت های موجود قابل تهیه می باشد.

این غذا خوش خوراک ظاهر زیبایی هم دارد و با استفاده از سبزیجات تازه و تند طعم مناسبی هم برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد.

مواد مورد نیاز مرغ سیر عسل با رزماری

سه قاشق سوپ خوری کره

یک و نیم قاشق سوپ خوری پودر سیر

دو قاشق چای خوری رزماری

نصف فنجان عسل

6 عدد ران مرغ بدون استخوان

روش آماده سازی مرغ سیر عسل با رزماری

این سالاد یکی از غذا های تایلندی می باشد که با ذائقه تمام افراد مناسب می باشد البته باید توجه کنید که به علت تند بودن بچه ها شاید به خوردنش علاقه نشان ندهند ولی باز بستگی به سلیقه داره.

گام اول :

ابتدا فر را روشن کرده و دمای آن را روی 375 درجه فارنهایت یا 190 درجه سانتی گراد قرار می دهیم و به عبارتی فر را پیش گرم می کنیم.

گام دوم :

ابتدا یک ماهی تابه بزرگ را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و سه قاشق غذا خوری کره را اضافه کرده و ذوب می کنیم. سپس پودر سیر ، رزماری ، نمک و فلفل را به ماهی تابه اضافه کرده و اجازه می دهیم تا طعم مواد به خورد هم برود حدود یک دقیقه .

سپس عسل را اضافه کرده و حرارت را اضافه کرده تا جوش بزند سپس حرارت را کاهش داده و مرغ ها را به درون ماهی تابه اضافه می کنیم و همی می زنیم تا مواد تمام سطع مرغ را بگیرد .

سپس درون یک ظرف پخت مناسب قرار داده و به درون فر هدایت می کنیم.

گام سوم :

حدود 30 دقیقه مرغ را با همان دمای 190 درجه سانتی گراد طبخ می کنیم و از فر خارج کرده و سرو می کنیم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا