منوی صبحانه

طرز تهیه وافل آرد ذرت برای صبحانه

طرز تهیه وافل آرد ذرت برای صبحانه

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه صبحانه خوش مزه آماده کرده ایم به اسم وافل آرد ذرت که خیلی خوشمزه بوده و سرعت پخت بالایی نیز دارد. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو وعده صبحانه میشه ازش استفاده کرد. در این غذا انواع مغز های تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فسفری که دارد بسیار برای مغز مفید خواهند بود.

وافل آرد ذرت

این غذا خیلی راحت آماده میشه و کسایی که حتی یه بار هم آشپزی نکردن با خوندن این دستورالعمل به راحتی می تونن یه دست پخت عالی در درست کردن صبحانه داشته باشن. مواد این غذا بسیار قابل دسترس هستند و به راحتی می تونید از این مواد استفاده کرده و از تمامی سوپر مارکت های موجود قابل تهیه می باشد. در این صبحانه خوش مزه از توت فرنگی استفاده شده که هم قند طبیعی دارد و هم برای معده و دستگاه گوارش بسیار مفید می باشد. در ایران معمولا صبحانه در بهترین حالت به نون پنیر گردو یا تخم مرغ آب پز و یا املت و نیمرو ختم می شود که بسیار تکراری و بدون مواد مغذی هستند.

مواد مورد نیاز صبحانه وافل آرد ذرت

امروز برای شما عزیزان یک صبحانه کامل با موز آماده کرده ایم که در اول صبح تمام ویتامین های مورد نیازتان را دریافت کرده و روزی سر حال و شاداب در ادامه خواهید داشت.

یک فنجان آرد همه منظوره

یک و نیم فنجان آرد ذرت

دو و نیم قاشق سوپ خوری شکر سفید

سه چهارم قاشق چای خوری جوش شیرین

دو قاشق چای خوری بکینگ پودر

چهار عدد سفیده تخم مرغ

یک و سه چهارم فنجان شیر پاستوریزه

روش آماده سازی صبحانه وافل پاستری پف

وافل ها یکی از بهترین مواد غذایی برای صبحانه ها می باشند که به سرعت انرژی از دست داده شده هنگام خواب را باز آوری می کند که موجب ریکاوری بدن و دستگاه گوارش می شود و معده را که مدت زیادی خالی مانده را با مواد مفید پر خواهد نمود.

گام اول :

سپس آهن یا ظرف تهیه وافل را روی حرارت مناسب قرار می دهیم تا پیش گرم شوند سپس با اسپری پخت و پز یا مقداری روغن سرخ گردنی وافل ساز را چرب می کنیم.

گام دوم:

ابتدا یک کاسه آماده کرده و آرد ، آرد ذرت ، شکر ، بکینگ پودر و جوش شیرین را درونش ریخته و با قاشق هم می زنیم تا کاملا با هم مخلوط شوند.

در یک کاسه دیگر 4 سفیده تخم مرغ را با استفاده از یک میکسر هم می زنیم تا کاملا سفت و پف کرده شود.

گام سوم :

سپس سفیده تخم مرغ که سفت شده بود را به خیر اضافه می کنیم و مرتبا هم می زنیم تا یک دست شوند.

گام چهارم :

سپس یک قاشق غذا خوری کره را روی وافل ساز اب کرده و خمیر را درونش می ریزیم و اجازه می دهیم تا کاملا پخته شود و رنگش طلایی شده و خود وافل ترد شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا