تازه های آموزش انواع غذاهاغذاهاي درياييغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا و قزل آلا دودی

طرز تهیه پاستا و قزل آلا دودی

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه غذا خوش مزه با پاستا و میگو آماده کرده ایم به اسم پاستا و قزل آلا دودی که خیلی خوشمزه و خوش خوراکه. در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی میشه استفاده کرد اما در وعده نهار خیلی میچسبه.

پاستا و قزل آلا دودی

در پخت این مرغ خوشمزه از مواد سالم مثل قزل الا و روغن زیتون سالم استفاده شده که هم بسیار چرب و لذیذه و هم ضرر چربی های ترانس اشباع شده رو نخواهد داشت.

زمان پخت این پاستا بسیار کم می باشد و فقط به 45 دقیقه زمان نیاز دارد که جزو غذا های آسان پخت به حساب می آید. این غذا داری ماهی قزل آلا می باشد ، قزل آلا یکی از مفید ترین پروتئین های دریایی را برای بدن فراهم می کند و به علت داشتن فسفر فراوان برای تقویت مغز بسیار مفید خواهد بود

این دستور غذایی بسیار راحته و کسانی که اولین بار می خواهند آشپزی کنند با مشاهده این دستور غذایی به راحتی می توانند غذای دلخواه خود را آماده کرده و استفاده کنند.

مواد مورد نیاز پاستا و قزل آلا دودی

یک بسته 500 گرمی پاستا پنه

یک قاشق سوپ خوری روغن زیتون

یک پیاز متوسط ، ریز خرد شده

دو فنجان سوپ ماهی

دو جام سرکه سفید

سه قاشق سوپ خوری رب انار

یک فیله ماهی قزل آلا

دو فنجان خامه پر چرب

فلفل سیاه تازه به مقدار لازم

نصف فنجان پنیر پارمسان

یک خوشه جعفری تازه ایتالیایی

روش آماده سازی پاستا و قزل آلا دودی

پاستا یکی از مواد مورد استفاده در غذا های ایتالیایی می باشد که با ذائقه تمام افراد مناسب می باشد.

گام اول:

ابتدا یک قابلمه بزرگ را پر اب کرده و پاستا ها را با توجه به دستور پخت پشت بسته داخل یک قابله بزرگ آماده کرده و آب کش می نماییم.

گام دوم :

یک ماهی تابه را روی حرارت متوسط قرار می دهیم و روغن زیتون را درونش حرارت می دهیم و پیاز را اضافه کرده و تفت می دهیم تا رنگش طلایی شود و پس از ان سرکه سفید را اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا کمی غلیظ شود.

گام سوم :

ماهی تابه را از حرارت جدا کرده و سه قاشق رب انار را اضافه می کنیم سپس ماهی را اضافه کرده و به روی حرارت بر می گردانیم و خامه را اضافه می کنیم و اجازه می دهیم تا بجوش آید سپس حدود 30 دقیقه اجازه می دهیم تا ماهی مغز پخت شود در زمان 15 دقیقه دوباره مواد را بهم زده و ماهی را بر می گردانیم تا تمام ماهی به یک اندازه پخته شوند.

گام چهارم :

یک ظرف مناسب انتخاب کرده و پاستا پنه را در یک سمتش می کشیم و در سمت دیگر فیله ماهی آماده کرده را قرار می دهیم و با جعفری تزئین می نماییم.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا