کیک و شیرینی

طرز تهیه کیک شکلاتی از محتویات کیک خانگی

کیک شکلاتی از محتویات کیک خانگی

در این مطلب از سایت آشپزی می خواهیم طرز تهیه کیک شکلاتی از محتویات کیک خانگی را به شما آموزش دهیم. کیک خانگی خود را درست کنید ، سپس یک کیک شکلاتی از آن ترکیب تهیه کنید. به راحتی می‌توانید مخلوط کیکی خود را ارزان‌تر درست کنید و مواد اولیه را کنترل می‌کنید !

طرز تهیه کیک شکلاتی

این یک دستورالعمل ساده کیک خیلی ساده و غنی است . آن را با شکلات محبوب تان سرد کنید

یا برای یک سوییچ از یک پنیر خامه‌ای استفاده کنید. این کیک برای تولد یا برای سرگرمی  قلمداد می شود.

زمان کلی : 35 دقیقه
زمان آماده شدن: 10 دقیقه
زمان پخت: 25 دقیقه
تعداد: 1 کیک برای 16 نفر

ترکیبات کیک شکلاتی

4 فنجان محتویات کیک خانگی
3 قاشق غذاخوری پودر کاکائو
4/1 فنجان آب جوش
2 قاشق غذاخوری وانیل
3/1 فنجان روغن
3 عدد تخم مرغ
1 فنجان شیر
2 (ا اونس) شکلات تلخ (آب شده و سرد)

روش پخت کیک شکلاتی

1. فر را در 350 درجه فارنهایت تنظیم کنید. بر روی تابه کیک به اندازه 9 13x روغن و سپس آرد را اضافه کنید
2. یک قسمت از کیک را در یک کاسه بزرگ بریزید . در یک کاسه کوچک پودر کاکائو و آب جوش را ترکیب کنید . این باعث می‌شود شکلات ” غوام یابد ” و طعم آن بهتر کند.
3. در قسمت مرکزی وانیل، روغن ، تخم‌مرغ و ۱ فنجان شیر را اضافه کنید . مخلوط را به مدت ۱ دقیقه با یک همزن برقی با سرعت کم مخلوط کنید تا زمانی که با هم ترکیب شوند. بعد از مخلوط کاکائو و شکلات ذوب‌شده. دو طرف و کف کاسه را تمیز کنید و ۲ دقیقه بیشتر با سرعت متوسط تا زمانی که خمیر نرم است آن را مخلوط کنید.
4. خمیر را در تابه ها بریزید و کیک را به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه اجازه دهید بپزد.

مطالب تکمیلی

کیک های شکلاتی خیلی زیادی وجود دارد که طعم هاشون در جزئیات باهم خیلی متفاوتند ولی اکثرا مزه خوبی دارند و پر طرفدارند. با تمام این تفاسیر به جرات می توان بگویم این کیک از خوشمزه ترین کیک های شکلاتی هست که من تاحالا خوردم و به نظرم طعمش حرف ندارد. مهمترین مرحله ی این کیک شکلاتی اینجاست. بعد از اینکه مراحل بالا رو رفنید و همه مواد خشک و تر رو باهم مخلوط کردید و هم زدید نوبت به اضافه کردن آب جوش میرسد.همزن رو روی دور تند روشن کنید و همونطور که مایع کیک در حال هم خوردن هست، آب جوش رو کم کم اضافه میکنیم و به همون صورت با دور تند هم میزنیم تا حباب های هوا وارد مایع کیک بشه. حدود یک دقیقه مایع کیک رو با دور تند میزنیم. در نهایت باید مایع کیکی که تهیه کردید دارای حباب باشد. برای کرم روش هم میتونید از باترکریم کاکائویی استفاده کنید که در این ترکیب فوق العاده است. ممکن است مطلب تزیین دسر با شکلات هم مورد استفاده شما باشد.

3.2/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا