تزئین غذا

بهترین مدل های تزیین سفره افطار شیک مخصوص ماه رمضان

همان طور که می دانید، تنها چند هفته دیگر به شروع ماه مبارک رمضان باقی مانده است. یکی از مهم ترین مولفه های این ماه مربوط به افطاری و سفره آن می شود. غذاهایی که درست می کنید تنها بخشی از افطار هستند اما یکی دیگر از چیز هایی که باید آن را رعایت کنید، تزئین است. تزئین سفره افطار باعث می شود که اشتهای افرادی که پای آن نشسته اند بیشتر شود و به همین دلیل غذای خود را تا آخر میل کنند. اگر دوست دارید با آخرین مدل های سال برای تزئین سفره افطار آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله از آشپزی همراهی کنید.

تزئین سفره افطار

تزیین سفره افطار

مسلما غذاهایی که برای افطار تهیه می کنید خوشمزه هستند اما شما می توانید تاثیر غذاهای خود را با تزئین سفره دو چندان کنید. این موضوع می تواند مخصوصا در شب های که افطاری دارید، بیش از پیش اهمیت خود را نشان بدهد. بدین منظور کافی است غذاهایی که آماده می کنید را با توجه به آنچه ما در زیر برای شما نوشته ایم، تزئین کنید.

تزئین سفره افطار

تزئین پنیر

پنیر از جمله خوردنی های شایع محسوب می شود که در ماه رمضان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای تزئین آن، کافی است که پنیر را ریز رنده کرده و سپس آنها را ماند خمیر یک دست کنید. سبزیجات و گردو را در وسط آن قرار داده و بعد پنیر را به راحتی رول کنید.

تزئین فرنی و شعله زرد

تزئین فرنی و شعله زرد

فرنی و شعله زرد نیز از جمله غذاهای محبوب ماه رمضان هستند که مصرفشان بسیار شایع است. برای تزئین آنها ظروف مناسب تهیه کرده و سپس با دارچین و خلال پسته، طرح های بالا را ایجاد کنید.

نوشته های مشابه

تزئین پنیر با نان

تزئین پنیر با نان

شما می توانید پنیر را با نانی که قصد دارید استفاده کنید نیز مورد تزئین قرار دهید. بدین منظور باید نان ها را مربعی برش داده و یک لایه پنیر بر روی آنها بمالید. سپس با استفاده سبزی و گوجه، طرح یک گل را بر روی آن ایجاد کنید.

تزئین پنیر با نان

تزئین سبد سزیجات

سبزجیات نیز به شدت در ماه رمضان مورد استفاده قرار می گیرند چرا که هم می توانند آب کافی را در طول روز برای شما فراهم کنند و هم این که از بوی بد دهان جلوگیری می کنند. بدین منظور یک سبد مناسب تهیه کرده و مطابق تصور، تربچه و سبزجیات را مانند دسته گل تزئین کنید.

ترئین حلوا

ترئین حلوا

تزئین حلوا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شما می توانید این خوردنی پرطرفدار را به انواع شکل های مختلف آماده کنید. تزئین حلوا ساده است اما شاید ایده مناسبی به ذهن شما نرسد. بدین منظور کافی است که مطابق شکل بالا، حلوای خود را آماده کنید.

تزئین شیر برنج

تزئین شیر برنج

به طور کلی در وعده افطاری از غذاهای سبک، به خصوص دسرها استفاده می شود. شیر برنج از جمله این دسرها به شمار می رود که طرفداران زیادی دارد. شیر برنج نه تنها خوشمزه است، بلکه به راحتی تهیه می شود و فرد روزه دار را خسته نمی کند. برای تزئین شیر برنج، می توانید از الگوی فوق استفاده کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا