انواع نوشیدنی ها

طرز تهیه میلک شیک طالبی نوشیدنی مخصوص تابستان

طالبی از جمله میوه هایی است که طرفداران زیادی دارد و عده زیادی در دنیا عاشق آب طالبی و یا سایر محصولات مشتق شده از آن هستند. با نزدیک شدن به فصل تابستان، نیاز بدن به هیدارته بودن و آب بیش از پیش حس می شود. در گذشته باور بر این بود که هر فردی در طول روز باید 8 لیوان آب بخورد اما امروزه می دانیم که هر وقت شما تشنه شدید، باید آب مصرف کنید. یکی از نوشیدنی های خوشمزه ای که شما در فصول گرم سال می توانید بنوشید، میلک شیک طالبی است. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این نوشیدنی آشنا شوید، بهتر است که ما را در این مقاله آشپزی همراهی کنید.

میلک شیک طالبی

دستور تهیه میلک شیک طالبی

طالبی از جمله میوه هایی است که آب فراوانی دارد و به همین دلیل می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی رفع تشنگی داشته باشد. علاوه بر این، انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان های قدرتمند در این میوه نهفته شده است. از جمله برخی از مهم ترین خواص و ویژگی های درمانی طالبی می توان به مواردی مانند تقویت دستگاه گوارشی، سم زدایی بدن، تقویت کبد، پیشگیری از سرطان و درمان بیماری هایی مانند یبوست اشاره کرد. این نوشیدنی بسیار ساده تهیه می شود به طوری که هر کسی می تواند آن را به تنهایی آماده کند.

غذا های همراه

مکمل های زیادی وجود دارند که شما می توانید از آنها همراه با این نوشیدنی استفاده کنید. انواع دسر مانند کیک شکلاتی خیس و یا شیرینی هایی مانند شیرینی سوئدی می توانند انتخاب های بسیار هوشمندانه ای محسوب شوند.

مواد مورد نیاز برای تهیه میلک شیک طالبی

+ یک عدد طالبی تازه و متوسط

+ به مقدار دو لیوان متوسط یخ خرد شده

+ به مقدار 150 گرم خامه تازه

+ به مقدار دلخواه شکر

+ به مقدار دلخواه اسمارتیز برای تزیین

+ به مقدار دو لیوان بستنی طالبی معمولی

طرز تهیه ملیک شیک طالبی

گام اول: اولین کاری که شما باید برای تهیه این نوشیدنی لذیذ و خوشمزه انجام دهید این است که طالبی را بر روی سینک گذاشته و سپس آن را با چاقو نصف کنید.

گام دوم: در این مرحله باید به دقت تمام تخم های طالبی را از نصفه ها جدا کنید و سپس یک نیمه را خرد کنید.

گام سوم: حالا نوبت این است که خامه و یخ را به طالبی خرد شده درون یک ظرف اضافه کرده و سپس آنها را با مقداری آب سرد و شکر درون مخلوط کن بریزید و سپس به مدت یک دقیه آنها را به صورت کامل هم زنید تا به خوبی با هم تلفیق شوند.

گام چهارم: چند لیوان مناسب و ترجیحا بلند انتخاب کنید و سپس آنها با اسکوپ های بستنی طالبی و مقداری طالبی خرد شده پر کنید.

گام پنجم: حالا باید مخلوط آماده شده را درون این ظرف ها بریزید به طوری که طالبی خرد شده بر روی آن شناور شود.

گام ششم: در آخرین مرحله، لیوان ها را به صورت کاملا اختیاری با اسمارتیز تزیین کنید. البته می توانید از مواد دیگر نیز بهره ببرید که بدون شک هیچ کدام قابلیت های اسمارتیز را ندارند.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا