خوراک ساده

طرز تهیه اسپاگتی سوسیس به همراه مواد مورد نیاز

هر کشوری معمولا غذاهای خاص خودش را دارد و از همین رو آشپزی در هر منطقه ای از دنیا کاملا منحصر به فرد می باشد. با این حال، برخی از غذاها وجود دارند که در تمام کشورها شناخته شده هستند و از آنها استفاده می شود. تعداد این غذاها بسیار اندک است و معمولا بیشترشان برای قسمت های آمریکایی یا اروپایی هستند. از جمله این غذاها می توان به اسپاگتی سوسیس اشاره کرد. اسپاگتی نوعی غذای بسیار محبوب است که خاستگاه آن به ایتالیا برمی گردد. اگر دوست دارید به صورت گام به گام با مواد مورد نیاز و دستور تهیه اسپاگتی سوسیس آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید.

اسپاگتی سوسیس

دستور پخت اسپاگتی سوسیس

چون در بالا گفتیم این غذا ایرانی نیست، بسیاری تصور می کنند که دستور آن باید دشوار باشد. اما جالب است بدانید، این غذاهایی ایرانی هستند که معمولا طرز تهیه پیچیده ای دارند. به همین دلیل است که هر کسی می تواند به راحتی و با کمترین امکانات این غذا را در خانه درست کنید. فراورده های گوشتی که در تهیه این غذا به کار رفته اند، باعث می شوند تا مصرف آن بتواند به شما در بسیاری از موارد کمک کند. از جمله برخی از خواص پروتئین می توان به مواردی مانند ساخت ماهیچه، بهبود وضعیت گوارش و تقویت انرژی اشاره کرد.

غذاهای همراه

اسپاگتی سوسیس یک غذای نسبتا سنگین است و به همین دلیل شما باید آن را به عنوان یک وعده اصلی در نهار و یا شام میل کنید. انواع پیش غذاها مانند سالاد ماکارونی، سالاد هویج و یا نوشیدنی هایی مانند موهیتو و مارگاریتا می توانند انتخاب های هوشمندانه ای به شمار بروند.

مواد مورد نیاز برای تهیه اسپاگتی سوسیس

+ به مقدار 500 گرم اسپاگتی

+ به مقدار دلخواه سس کچاپ

+ به تعداد دو عدد سیب زمینی برای ته دیگ

+ به مقدار دلخواه نمک

+ به مقدار دلخواه فلفل

+ به مقدار دلخواه پنیر پارمزان

+ به تعداد چهار عدد سوسیس

طرز تهیه اسپاگتی سوسیس

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این غذا باید انجام دهید این است که سوسیس ها را به مدت دو دقیقه آبپز کنید تا آماده مصرف شوند.

گام دوم: حالا در این مرحله باید اسپاگتی ها را از وسط سوسیس های تکه شده رد کنید و بعد آنها را در آب جوش بریزید. مقداری نمک نیز به آن استفاده کنید تا طعم خوبی پیدا کند.

گام سوم: بهتر به مدت لازم صبر کنید چرا که درست شدن اسپاگتی ها بسیار مهم است. بعد از این که نرم شدند، آنها را آبکش کنید.

گام چهارم: بعد از این که اسپاگتی ها را آبکش کردید، یک قابلمه تهیه کرده و در کف آن سیب زمینی هایی که خرد کرده اید را قرار دهید. حالا اسپاگتی ها را درون این قابلمه و بر روی سیب زمینی ها بریزید.

گام پنجم: حالا تنها کاری که باید بکنید این است که صبر کنید تا غذا به خوبی دم بکشد. بعد از این که آماده شد، شما می توانید آن را با سس کچاپ تزیین کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا