انواع ساندویچ

دستور تهیه ساندویچ بوقلمون با سس کرانج و آموزش درست کردن آن

ساندویچ بوقلمون شاید به اندازه پیتزا مشهور نباشد ، اما بدون شک جزو یکی از از پرطرفدار ترین ساندویچ ها و صد البته سالم ترین آن ها محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد بسیار سالم تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامت کلی گوارشی شما داشته باشد. علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه بدون هیچ وسیله ی اضافه ای آماده کند. اگر دوست دارید با دستور پخت ساندویچ بوقلمون با سس کرانج آشنا شوید، ما را در ادامه این مقاله از سایت آشپزی ها همراهی کنید.

ساندویچ بوقلمون با سس کرانج

دستور پخت ساندویچ بوقلمون با سس کرانج

این ساندویچ از مواد مفید و مغذی تهیه می شود و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته غذا های فست فودی قرار داد. ماده اصلی این ساندویچ گوشت بسیار خوش مزه بوقلمون می باشد ، اما در آن موارد دیگری نیز یافت می شود. همچنین به دلیل وجود سبزیجات مختلف ، این ساندویچ رنگ بسیار زیبایی نیز دارد ، و از نظر سلامت نیز دارای کالری بسیار پایینی می باشد و برای افراد رژیمی که نمی توانند غذا های فست فودی میل کنند بسیار مناسب است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ بوقلمون با سس کرانج

+ یک قرص نان فرانسوی

+ ۸ اونس گوشت بوقلمون پخته شده‌ است.

+ ۸ برش پنیر پرولون

+ ۸ تکه گوشت خوک یا گوسفند دودی خورده

+ ۴ قاشق سوپ خوری

+ ۴ قاشق سوپ خوری

+ ۴ قاشق سوپ خوری سس کرانج

+ ۸ برش گوجه‌ فرنگی تازه

+ چهار برگ کاهو

این ساندویچ بسیار سریع آماده می شود و جزو غذا های فست فودی می باشد و فقط 17 دقیقه زمان اماده سازی و پخت نیاز دارد که به راحتی برای داشتن یک عصرانه خوش مزه مناسب می باشد.

طرز تهیه ساندویچ بوقلمون با سس کرانج

گام اول: نخستین کاری که برای تهیه این غذای خوشمزه باید انجام دهید این است که ابتدا اون یا منقل را گرم کنید

گام دوم: نان را به چهار قسمت تقسیم کنید به طوری که هر قسمت آن مناسب برای یک ساندویچ باشد. سپس روی نان ها مارگارین می مالیم تا کمی چرب شود.

گام سوم: نان ها را روی منقل قرار می دهیم و حدود 1 تا دو دقیقه گرم می کنیم تا کمی ترد و خوش خوراک شود.

گام چهارم: یک نان را زیر مواد قرار داده و رویش یک تکه گوشت بوقلمون کبابی شده و یک برش کوچک پنیر و یک برش بیکن قرار می دهیم.

گام پنجم:یک نان فرانسوی دیگر برداشته و نیز آن ها را روی منقل گرم می کنیم و به سس کرانج و مایونز اغشته می نماییم

گام ششم: سپس نان ها را که آماده کردیم روی مواد قرار می دهیم و حدود یک تا دو دقیقه ساندویچ های آماده شده را روی کوره قرار می دهیم تا زمانی که پنیر کاملا ذوب شود.

گام هفتم : سپس مواد را از کوره خارج کرده و یک لایه گوجه فرنگی تازه و یک لایه کاهو به مواد اضافه می کنیم تا هم زیبایی اش دو چندان شود و هم خوش طعم و سالم تر شود.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا