سالاد | اردورغذاهای مکمل

طرز تهیه سالاد سیب زمینی جنوبی و آموزش درست کردن آن

سالاد ها از جمله مهم ترین پیش غذاهایی هستند که این روز ها بیشتر افراد آن ها را با وعده اصلی میل می کنند. همان طور که می دانید، ترکیبات اصلی سالاد به سبزیجات و صیفی جات مربوط می شود و به همین دلیل است که مصرف آن می تواند بر روی سطح سلامتی تاثیر بگذارد. در حال حاضر انواع مختلف از سالاد وجود دارد که هر کدام از آن ها دارای ترکیبات خاص خود هستند. از جمله یکی از خوشمزه ترین انواع سالاد می توان به سالاد سیب زمینی جنوبی اشاره کرد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و دستور تهیه این سالاد آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی ها همراهی کنید.

سالاد سیب زمینی جنوبی

دستور پخت سالاد سیب زمینی جنوبی

همان طور که مشخص است، اصلی ترین ماده برای تهیه این سالاد مربوط به سیب زمینی می شود. سیب زمینی یکی از پرمصرف ترین انواع غلات است که غذای بیش از یک سوم کره زمین را تامین می کند. از جمله برخی از خواص آن می توان به کاهش وزن، تقویت دستگاه گوارشی، بهبود هضم و تقویت سلامت پوست اشاره کرد. علاوه بر این موارد ، جالب است بدایند که این سالاد دستور تهیه ساده ای دارد به طوری که هر کسی می تواند آن را در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

سالاد سیب زمینی جنوبی هم می تواند دسر باشد و هم این که به عنوان پیش غذا مصرف شود. در هر صورت ، اگر شما می خواهید آن را در کنار یک وعده اصلی استفاده کنید، غذا های دریایی مانند میگو، خرچنگ و یا ماهی پلو توصیه می شوند.

مواد مورد نیاز برای تهیه سالاد سیب زمینی جنوبی

4 عدد سیب زمینی
4 تخم مرغ
1/2 ساقه کرفس ، خرد شده
1/4 فنجان شکر شیرین
1 حبه سیر ، چرخ کرده
2 قاشق غذا خوری خردل
1/2 فنجان سس مایونز
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد سیب زمینی آمریکایی

گام اول: نخستین کاری که شما باید برای تهیه این سالاد انجام دهید این است که سیب زمینی ها را شسته و تمام گل و لای آن را پاک کنید.

گام دوم: سپس یک قابلمه بزرگ را روی حرارت قرار داده و اب می ریزیم و سیب زمینی ها را درونش قرار داده و اجازه می دهیم تا بجوش آید و سیب زمینی ها آب پز شوند

گام سوم: حدود 15 دقیقه اجازه می دهیم بجوشد سپس با استفاده از یک چنگال تست می کنیم که ایا سیب زمینی ها پخته اند یا خیر.

گام چهارم: سپس پس از پخته شدن آب کش کرده ، بعد از خنک شدن پوست رویش را می کنیم.

گام پنجم: تخم مرغ ها را درون یک قابلمه قرار دهید و با آب سرد بپوشانید. آب را به جوش بیاورید

گام ششم: و حدود 5 تا 10 دقیقه اجازه می دهیم تا پخته شوند.

گام هفتم: در پایان در یک کاسه بزرگ ، سیب زمینی ، تخم مرغ ، کرفس ، شکر ، سیر ، خردل ، مایونز و نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و گرم سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا