انواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ خیار در خانه

ساندویچ شاید به اندازه پیتزا مشهور نباشد ، اما بدون شک جزو یکی از از پرطرفدار ترین غذا های فست فودی و صد البته سالم ترین آن ها محسوب می شود. این غذای خوشمزه از مواد بسیار سالم تهیه می شود و به همین دلیل می تواند تاثیرات مثبت زیادی بر روی سلامت کلی گوارشی شما داشته باشد. علاوه بر مزه منحصر به فرد ، طرز تهیه این ساندویچ بسیار آسان است و هر کسی می تواند آن را در خانه بدون هیچ وسیله ی اضافه ای آماده کند. اگر دوست دارید با دستور پخت ساندویچ خیار آشنا شوید ، ما را در ادامه این مقاله از سایت آشپزی ها همراهی کنید.

ساندویچ خیار

دستور پخت ساندویچ خیار

این ساندویچ از مواد مفید و مغذی تهیه می شود و به همین دلیل نمی توان آن را در دسته غذا های فست فودی قرار داد. ماده اصلی این ساندویچ همانطور که از نامش پیداست خیار می باشد و بسیار خوش مزه و سالم می باشد ، اما در آن موارد دیگری نیز یافت می شود. همچنین به دلیل وجود سبزیجات مختلف ، این ساندویچ رنگ بسیار زیبایی نیز دارد ، و از نظر سلامت نیز دارای کالری بسیار پایینی می باشد و برای افراد رژیمی که نمی توانند غذا های فست فودی میل کنند بسیار مناسب است.

غذاهای همراه

ساندویچ خیار بدون شک یک غذایسالم و سبک محسوب می شود و به همین دلیل توصیه می شود که آن را به عنوان میان وعده در بین وعده های اصلی یعنی نهار و شام میل کنید. استفاده از چاشنی هایی مثل سس خردل و یا سیر ترشی، همراه با این ساندویچ انتخاب هوشمندانه ای است.

مواد مورد نیاز برای تهیه ساندویچ خیار

1 (8 اونس) بسته پنیر خامه ای ، نرم شده
1/2 فنجان سس مایونز
یک بسته (7 اونس) مخلوط سس سالاد ایتالیایی
2 عدد نان فرانسوی ، برش های 1 اینچی خرد شده
2 خیار متوسط ، خرد شده
1 عدد سس گوجه فرنگی

طرز تهیه ساندویچ خیار

گام اول: نخستین کاری که شما باید برای تهیه این سالاد انجام دهید این است که خیار ها را ضد عفونی کرده و کاملا تمیز می کنیم.

گام دوم: سپس مخلوط پنیر خامه ای ، مایونز و سس ایتالیایی را درون یک کاسه متوسط ریخته و با هم مخلوط می نماییم.

گام سوم: مخلوط را حداقل 6 ساعت و یا یک شب درون یخچال قرار دهید سپس از یخچال خارج کرده و هم می زنیم.

گام چهارم: مخلوط پنیر خامه ای را روی تکه های نان فرانسوی پخش کنید

گام پنجم: بر روی آن یک لایه خیار می چینیم و رویش شوید می ریزیم.

گام ششم : سپس نان دیگر را رویش گذاشته و سرو می کنیم ، همچنین می توانید این مخلوط را حدود یک هفته درون یخچال قرار دهید و هر زمان که نیاز داشتید استفاده نمایید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا