آشپزی امروز سر آشپزانواع پیش‌غذاانواع سوپ

طرز تهیه سوپ ژامبون و لوبیا یک پیش غذا خوشمزه و ساده

سوپ ها معمولا جزو محبوب ترین پیش غذا ها در هنگام سرو غذا در رستوران ها به شمار می رفته اند ، ما نیز بر آن شدیم تا یک سوپ خوش مزه و مدرن را برای شما عزیزان آموزش دهیم تا با یکی از خوش مزه ترین سوپ های مدرن آشنا شوید نام این سوپ ، سوپ ژامبون و لوبیا می باشد. جالب است بدانید که گاهی اوقات دستور تهیه سوپ ها به مدت قرن ها مخفی باقی می مانند. از جمله یکی از سوپ های خوشمزه می توان به سوپ ژامبون و لوبیا اشاره کرد. اگر دوست دارید با مواد مورد نیاز و طرز تهیه این پیش غذا آشنا شوید، بهتر است که ما را در ادامه این مقاله آشپزی همراهی کنید.

سوپ ژامبون و لوبیا

دستور پخت سوپ ژامبون و لوبیا

اصلی ترین موادی که در تهیه این سوپ به کار رفته ژامبون می باشد که کارشناسان تغذیه باور دارند که ژامبون مرغ یکی از مهم ترین مواد غذایی است و باید آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید. از جمله برخی از خواص مهم آن می توان به مواردی مانند تامین پروتئین ، بهبود هضم و تقویت ماهیچه به دلیل دارا بودن پروتئین اشاره کرد. جالب است بدانید که طرز تهیه سوپ ژامبون و لوبیا ساده است به طوری که هر کسی می تواند آن را در خانه آماده کند.

غذاهای همراه

سوپ ژامبون و لوبیا همان طور که اشاره کردیم یک پیش غذا است و به همین دلیل شما می توانید آن را با انواع وعده های اصلی مانند غذا هایی مثل پاستا های گوناگون، غذاهای دریایی و یا حتی پیتزا میل کنید. غذاهای سنتی نیز می توانند انتخاب هوشمندانه ای باشند.

مواد مورد نیاز برای تهیه سوپ ژامبون و لوبیا

1 پوند لوبیا
8 فنجان آب
1/2 قاشق چایخوری نمک
1 عدد استخوان ژامبون
1 فنجان هویج خرد شده
1/2 کرفس ساقه ، خرد شده
1 فنجان پیاز خرد شده
1 قاشق چای خوری سیر خرد شده
1 قاشق چای خوری پودر خردل
2 فنجان ژامبون خرد شده
1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه

طرز تهیه سوپ مرغ سفید چا چا

گام اول: لوبیا ها را بشویید و تمیزنمایید سپس قابلمه را که درونش اب ریختیم را روی حرارت قرار می دهیم و بجوش می آوریم و لوبیا ها را درونش می ریزیم.

گام دوم : در گام بعدی نمک اضافه کرده و اجازه می دهیم تا بجوش اید سپس از حرارت برداشته و می گذاریم حدود 60 دقیقه در آب گرم بماند.

گام سوم: بعد از 60 دقیقه خیساندن دوباره قابلمه را روی حرارت قرار داده و حرارت را افزایش داده و استخوان ژامبون ، هویج ، کرفس ، پیاز ، سیر ، خردل را اضافه می کنیم و خوب هم می زنیم و 60 دقیقه اجازه می دهیم بجوشد .

گام چهارم: استخوان ژامبون را برداشته و دور بیندازید و دو فنجان ژامبون خرد شده را به مواد اضافه می نماییم

گام پنجم: در پایان کار سوپ را بچشید و اگر نمک و فلفل نیاز دارد اضافه نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا