خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه پاستا پنه با مرغ و پستو یک غذای سالم و خوش طعم

سلام به همه دوست داران آشپزی ، امروز براتون یه پاستا خوش مزه آماده کرده ایم به اسم پاستا پنه با مرغ و پستو که خیلی خوشمزه بوده و سرعت پخت بالایی نیز دارد. این غذای بسیار خوشمزه یک غذای کامل با تمام مواد مغذی برای بدنه که تو تمام وعده های غذایی به جز صبحانه میشه ازش استفاده کرد.بعضی ها به علت بوی بدی که مرغ داره زیاد علاقه ای به خوردنش نشان نمی دهند ، اما این دستور پختی که امروز برای شما عزیزان آماده کرده ایم به راحتی بوی ضخم مرغ را گرفته و غذایی با بو و طعم بی نظیر به ارمغان خواهید آورد. این غذا زمان پخت بسیار کوتاهی دارد و فقط نیاز به صرف 1 ساعت و نیم زمان برای آماده سازی و پخت آن خواهید داشت که مناسب پخت در ظهر و شام می باشد.

پاستا پنه با مرغ و پستو

دستور پخت پاستا پنه با مرغ و پستو

در این غذا انواع سبزیجات تازه استفاده شده است که بسیار برای سلامتی مفید هستند و به خاطر فیبر بالایی که دارند موجب کاهش وزن نیز می شود.در پخت این مرغ خوشمزه از مواد سالم مثل مرغ و کره سالم استفاده شده که هم بسیار چرب و لذیذه و هم ضرر چربی های ترانس اشباع شده رو نخواهد داشت.این غذا خیلی راحت آماده میشه و کسایی که حتی یه بار هم آشپزی نکردن با خوندن این دستورالعمل به راحتی می تونن یه دست پخت الی در درست کردن مرغ داشته باشن ، همچنین مواد این غذا بسیار قابل دسترس هستند و به راحتی می تونید از این مواد استفاده کرده و از تمامی سوپر مارکت های موجود قابل تهیه می باشد.

غذاهای همراه

پاستا پنه با مرغ و پستو درست مانند انواع پاستا ها یک پیش غذا می باشد که شما می توانید آن را به عنوان غذای کامل نیز میل کنید. همچنین این سالاد می تواند یک پیش غذای عالی نیز باشد. مصرف انواع سس ها با این سالاد طعم دلخواه شما را فراهم خواهد نمود.

مواد مورد برای تهیه پاستا پنه با مرغ و پستو

بسته پاستای 1 (16 اونس)
2 قاشق غذاخوری کره
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
4 نیمه سینه مرغ بدون پوست – برش داده شده به نوارهای نازک
2 حبه سیر، چرخ کرده
نمک و فلفل به مقدار لازم
1 و یک چهارم فنجان خامه سنگین
یک چهارم فنجان پستو
3 قاشق غذاخوری پنیر پارمزان رنده شده

طرز تهیه پاستا پنه با مرغ و پستو

گام اول: برای شروع تهیه این غذا نباید نگران باشید زیرا هم زمان کمی نیاز دارد و هم طریقه ی ساده ای برای تهیه آن به شما آموزش می دهیم.

گام دوم : ابتدا ماکارونی ها را داخل یک قابله بزرگ پر از آب می ریزیم و کمی نمک اضافه کرده و با توجه به دستور پشت بسته پاستا پنه را می پزیم. برای اینکه پاستا ها به هم نچسپند می توانید یک قاشق چای خوری زرد چوبه نیز اضافه نمایید.

گام سوم: در یک ماهی تابه متوسط کره و روغن زیتون را روی حرارت متوسط ذوب کرده و گرم می کنیم.

گام چهارم: مرغ و سیر را اضافه کرده و تفت می دهیم تا مرغ تقریبا پخته شود

گام پنجم: سپس گرما را کاهش داده و نمک ، فلفل ، خامه ، پستو و پنیر پارمزان را اضافه می کنیم و تفت داده و هم می زنیم.

گام ششم : پس از 5 دقیقه پاستا های پنه را نیز اضافه کرده و 5 دقیقه دیگر تفت می دهیم و از حرارت برداشته و سرو می نماییم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا