غذاهای اصلی

طرز تهیه ی نان کدو تنبل

نان کدو تنبل خانگی یک دستور العمل پاییزی محبوب است که همراه با ادویه دارچین،چیپس شکلات و کدو تنبل است.روزهای رسیدن کدو تنبل نزدیک است!پس این نان میتواند یک دستور العمل مناسب برای فصل پاییز باشد.طرز تهیه ی نان کدو بسیار ساده است و به زمان زیادی برای پخت نیاز ندارد.از جایی که کودکان نیز به غذا های متنوع و مختلف علاقه دارند،شما میتوانید این نان را جای گزین غذا های مضر کنید.

طرز تهیه ی نان کدو تنبل

وقتی پاییز از راه میرسد،این دستورالعمل نان کدو تنبل است که مورد علاقه مردم واقع میشود.زیرا هر برش فوق العاده دلچسب است و طعم بسیار لذیذی نیز دارد. در این نان هیچ خرده خشکی وجود ندارد!اما بهترین قسمت نان چیست؟ چیپس های شکلات که به مقدار زیادی در این نان وجود دارد.اگر به این نان خوشمزه و لذیذ علاقه دارید،مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

مواد لازم:

+ 1 و 3/4 فنجان (220 گرم) آرد همه منظوره

+ 1 قاشق چایخوری جوش شیرین

+ 2 قاشق چای خوری دارچین

+ 1/4 قاشق چای خوری جوز هندی

+ 1/4 قاشق چای خوری میخک

+ 3/4 قاشق چای خوری نمک

+ 2 عدد تخم بزرگ ، در دمای اتاق

+ 3/4 فنجان (150 گرم) شکر

+ 1/2 فنجان (100 گرم) شکر قهوه ای

+ پوره کدو تنبل 1 و 1/2 فنجان(340 گرم) (کنسرو یا تازه)

+ 1/2 فنجان (120 میلی لیتر) روغن نباتی ، یا روغن نارگیل ذوب شده

+ 1/4 فنجان (60 میلی لیتر) آب پرتقال

+ 2/3 فنجان (120 گرم)چیپس شکلات

دستور پخت:

گام اول: فر را از درجه حرارت 350 درجه فارنهایت (177 درجه سانتیگراد) گرم کنید.یک قالب نان 9 × 5 اینچی را چرب کنید.سپس کنار بگذارید.

گام دوم: در یک کاسه بزرگ ، آرد،جوش شیرین،دارچین،جوز هندی،میخک و نمک را ازصافی عبور دهید تا ترکیب شود.در یک کاسه متوسط​​،تخم مرغ ها،شکر سفید و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید تا ترکیب شوند. کدو تنبل،روغن و آب پرتقال را نیز مخلوط کنید.این مواد تر را درون مواد خشک بریزید و با استفاده از یک قاشق به آرامی با هم مخلوط کنید.سپس به آرامی چیپس های شکلات را اضافه کنید.

گام سوم: خمیر را درون قالب نان آماده شده بریزید.به مدت 60-65 دقیقه بپزید،حتما نان ها را با فویل آلومینیومی بپوشانید تا از قهوه ای شدن زیاد جلوگیری شود.این نان هنگامی پخته می شود که یک خلال دندان که در مرکز قرار دهیم،و سپس تمیز بیرون آید.

گام چهارم: اجازه دهید نان ها قبل از جدا کردن و برش دادن در قالب کاملاً خنک شوند.این نان تا 10 روز در یک ظرفی که هوا در آن جریان ندارد، در دمای اتاق یا در یخچال تازه می ماند.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا