انواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ پیاز فرانسوی

سلامی دوباره به دوستداران آشپزی. از جایی که پیاز در بیشتر غذا ها استفاد میشود ، تصمیم گرفتیم شما را با دستور پخت جدیدی از پیاز آشنا کنیم و آن هم طرز تهیه ی سوپ پیاز فرانسوی است. در این سوپ از مقدار زیادی پیاز و پنیر استفاده شده است. مانند پنیر پارمزان. پیاز در سراسر دنیا بسیار محبوب است و آن هم به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین ها به ویژه و ویتامین ث، مواد معدنی بخصوص کلسیم، فسفر و پتاسیم است. ما را در ادامه ی مقاله ی آشپزی دنبال کنید.

طرز تهیه ی سوپ پیاز فرانسوی

مواد لازم:

1 قاشق غذاخوری کره بدون نمک

1 قاشق چایخوری روغن زیتون

4 لیوان پیاز دراز خرد شده

4 عدد کنسرو عصاره ی گوشت گاو

1 قاشق چایخوری آویشن خشک شده

نمک و فلفل سیاه برای طعم دادن

4 برش پنیر پروولون

2 برش پنیر سوییسی

1/4 لیوان پنیر پارمزان

گام اول: کره را با روغن زیتون در یک قابلمه روی حرارت متوسط ​​ذوب کنید. پیازها را اضافه کنید و مرتباً هم بزنید تا بپزند و شفاف شوند. پیازها را قهوه نکنید.

گام دوم: عصاره ی گوشت و آویشن را اضافه کنید. با نمک و فلفل طعم دار کنید و به مدت 30 دقیقه بجوشانید . اکنون فر را تا 170 درجه سانتی گراد گرم کنید.

گام سوم: سوپ را داخل کاسه های مخصوص ریخته و در فر یک تکه نان را روی هرکدام قرار دهید (ممکن است نان ها به قطعات ریز خرد شوند). روی هر تکه نان را با یک برش از همه ی پنیر ها بپوشانید. کاسه ها را روی کاغذ روغنی بگذارید و در فر از قبل گرم شده قرار دهید تا پنیر آب شده و کمی قهوه ای شود. سپس گرم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا