خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

طرز تهیه ی پاستا با کوفته قلقلی بوقلمون

پاستا یکی محبوب ترین و پر مصرف ترین غذا ها در سراسر جهان است. که به شکل های و روش های مختلف و متفاوتی تهیه و سرو میشود. ما برای تهیه ی پاستا با کوفته قلقلی بوقلمون ، از پاستای شکل دار استفاده کرده ایم که شما میتوانید نسبت به علاقه ی خود تغییر دهید. همچنین میتوانید به جای پنیر پارمسان ، از پنیر مورد علاقه ی خود نیز استفاده کنید. طرز تهیه ی این غذا بسیار ساده است که شما میتوانید به راحتی در منزل تهیه و سرو کنید. برای آشنایی با دستور پخت این غذا ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

پاستا با کوفته قلقلی بوقلمون

مواد لازم:

نمک مقداری

ماکارونی 340 گرم

2 دسته کلم بروکلی ، برش داده شده

226 گرم سوسیس بوقلمون ایتالیا و یا گوشت بوقلمون چرخ و گرد شده

1/4 فنجان روغن زیتون

4 حبه سیر ، ریز خرد شده

مقداری فلفل قرمز

1 عدد تخم مرغ بزرگ

مقداری فلفل سیاه

1/2 فنجان پنير پارمسان

گام اول: در یک قابلمه بزرگ آب نمک را به جوش بیاورید. ماکارونی ها را اضافه کرده و همانطور که روی بسته بندی ماکارونی نوشته بپزید. کلم بروکلی را در طول 2 دقیقه آخر آشپزی اضافه کنید. 1 لیوان از آب ماکارونی را نگه دارید، سپس ماکارونی و کلم بروکلی را آبکشی کنید.

گام دوم: گوشت را گرد کرده و به 20 عدد کوفته قلقلی تبدیل کنید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک ماهیتابه بزرگ و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. کوفته ها را اضافه کرده و مرتباً هم بزنید، 5 تا 6 دقیقه تا زمانی که قهوه ای شود و به خوبی بپزد. روی حوله های کاغذی بریزید تا روغن اضافی گرفته شود.

گام سوم: ماهیتابه را بشویید و یا از یک ماهیتابه ی دیگر استفاده کرده و سپس 3 قاشق غذاخوری باقیمانده روغن زیتون ، سیر ، فلفل قرمز و 1/2 قاشق چایخوری نمک اضافه کنید. 1 دقیقه روی حرارت متوسط ​​بپزید و هم بزنید. ماکارونی ، کلم بروکلی و کوفته ها را اضافه کنید.

گام چهارم: تخم مرغ را با آب ماکارونی که از قبل نگه داشته بودید، در یک کاسه کوچک مخلوط کنید ، سپس به قابلمه اضافه کنید و هم بزنید تا سس کمی غلیظ شود. با نمک و فلفل طعم دار کنید. ماکارونی را در کاسه ریخته و با پنیر بپوشانید. کمی روغن زیتون نیز اضافه کرده و سپس سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا