سالاد | اردورسوپ و سالادغذاهای اصلی

سالاد سیب زمینی آلمانی

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سالاد. امروز شما را با طرز تهیه ی سالاد سیب زمینی آلمانی ، یک سالاد لذیذ و متفاوت آشنا میکنیم. دستور تهیه ی این سالاد بسیار ساده و راحت میباشد که شما میتوانید در خانه، به ساده ترین روش و در کمترین زمان تهیه و سرو کنید. همچنین این سالاد به دلیل دارا بودن سیب زمینی دارای مقدار زیادی ویتامین B6 ، ویتامین C، فیبر، پتاسیم و اسید آلفا میباشد که هر کدام برای بدن ضروری و بسیار مفید میباشند. برای آشنایی با طرز تهیه ی این سالاد لذیذ و مقوی، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی سالاد سیب زمینی آلمانی

طرز تهیه ی سالاد سیب زمینی آلمانی

مواد لازم:

1300 گرم سیب زمینی قرمز متوسط

5 برش بیکن، تکه ای

1 عدد پیاز متوسط خرد شده

1/4 فنجان آرد همه منظوره

2 قاشق چایخوری نمک

1/4 قاشق چای خوری تخم کرفس

1/4 قاشق چای خوری فلفل

1 و 1/4 فنجان شکر

1 فنجان سرکه

3/4 فنجان آب

3 قاشق غذاخوری جعفری تازه خرد شده

گام اول: سیب زمینی ها را در یک قابلمه آبپز کنید. سپس حرارت را کاهش دهید؛ 25-30 دقیقه بپزید یا تا زمانی که به خوبی بپزند و یا اگر دوستدارید، کمی خام باشند. بعد از آبش را تخلیه کرده و بگذارید خنک شود.

گام دوم: در یک ماهیتابه بزرگ، بیکن را روی حرارت متوسط ​​تا زمانی که ترد شود، بپزید. با استفاده از یک قاشق بیکن ها را از روی ماهیتابه بردارید، سپس روی حوله های کاغذی بریزید تا روغن اضافه گرفته شود. روغن اضافی را از ماهیتابه جداکنید وپیاز خرد شده را در همان روغن سرخ کنید.

گام سوم: آرد، نمک، تخم کرفس و فلفل را با هم بزنید تا مخلوط شوند. به تدریج شکر، سرکه و آب را اضافه کنید. روی حرارت متوسط ​​رو به بالا جوش بیاورید. به مدت 2 دقیقه بپزید و هم بزنید تا غلیظ شوند.

گام چهارم: سیب زمینی ها را به 1/4 اینچ خرد کنید. سیب زمینی و بیکن های خرد شده را به ماهیتابه اضافه کنید. تا زمانی که گرم شود، به آرامی روی حرارت کم بپزید و هم بزنید. سپس جعفری بپاشید. گرم سرو کنید و لذت ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا