انواع پیش‌غذاانواع سوپغذاهای اصلی

طرز تهیه ی سوپ لازانیا و آشنایی با نحوه ی درست کردن آن

سلام به دوستداران آشپزی و انواع سوپ. امروز شما را با طرز تهیه ی یک سوپ بسیار لذیذ و خوشمزه آشنا میکنیم که متاسفانه برای کسانی که در رژیم غذایی هستند، مناسب نیست. این سوپ، سوپ لازانیا نام دارد که طعمی بسیار خاص و متفاوت دارد. در تهیه ی این سوپ از، خامه، دو نوع پنیر، جعفری، ریحان و… استفاده کشده است. شما میتوانید این سوپ را تهیه و در کنار دوستان و آشنایان از آن لذت ببرید. امرو شما را با سوپ لازانیا و آشنایی با نحوه ی درست کردن آن همراهی میکنیم، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

سوپ لازانیا و آشنایی با نحوه ی درست کردن آن.

سوپ لازانیا و آشنایی با نحوه ی درست کردن آن

مواد لازم:

نمک

8 عدد رشته فرنگی لازانیا ، خرد شده به قطعات کوچک تر

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون طبیعی ، به علاوه مقداری بیشتر

1 عدد پیاز، خرد شده

226 گرم سوسیس

3 حبه سیر، خرد شده

1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک شده

2 قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی

4 فنجان عصاره ی مرغ

15 عدد گوجه فرنگی خرد شده

1/2 فنجان ریحان تازه خرد شده، به همراه برگهای ریز خرد شده برای تزئین کردن

1/3 فنجان پنیر پارمسان رنده شده (به علاوه بیشتر برای تزئین اختیاری)

1/4 فنجان خامه سنگین

پنیر ریکوتا ، برای تزئین کردن

دستور پخت:

گام اول: یک قابلمه بزرگ آب را که نمک به آن اضافه کرده اید را به جوش بیاورید. رشته فرنگی ها را اضافه کنید و طبق دستورالعمل روی بسته، بپزید. سپس آبکش کنید و رویش روغن زیتون بریزید. 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون را در یک قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

گام دوم: پیاز را اضافه کرده و بپزید، هم بزنید تا نرم شود، حدود 4 دقیقه. سوسیس، سیر و پونه کوهی را اضافه کرده و بپزید. با یک قاشق چوبی سوسیس را به مدت 3 دقیقه هم بزنید و با همان قاشق، خرد کنید. حواستان باشد که سوسیس قهوه ای نشود. رب گوجه فرنگی را اضافه کرده و بپزید ، هم بزنید تا تیره شود، حدود 2 دقیقه.

گام سوم: عصاره ی مرغ، گوجه فرنگی و 1 فنجان آب را اضافه کنید. در قابلمه را گذاشته و بگذارید حدود 10 دقیقه بپزد. سپس در آن را بردارید و بپزید تا کمی از مقدار آبش کاهش یابد. سپس رشته فرنگی، ریحان ، پارمسان و خامه سنگین را اضافه کرده و هم بزنید. 2 دقیقه دیگر بگذارید بپزد. سوپ را در کاسه سرو کنید و روی آن ها را با پنیر و ریحان و جعفری تزئین کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا