غذاهای اصلیغذاهای فست فود

طرز تهیه پیتزا مرغ تند

این دستور العمل برای پیتزا مرغ کلاسیک باربیکیو با سس تند باربیکیو، مرغ و پیاز قرمز است. پنیر گودا خوشمزه ترین طعم دودی را به پیتزا خانگی ما می بخشد و شوید له پیتزا ما طراوت و طعم خاصی را اضافه می کند. دستور العمل این پیتزا بسیار آسان و با طعمی بی نظیر است. برای گرفتن نتیجه لی بهتر، از خمیر پیتزا نازکتر یا همان خمیری که در ایتالیا استفاده میشود، استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با دستور پخت این پیتزا لذیذ و بسیار خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

آشنایی با دستور العمل پیتزا مرغ به روش خانگی.

دستور العمل پیتزا مرغ خوشمزه و لذیذ

مواد لازم:

1 عدد خمیر پیتزا

1 الی 2 قاشق چایخوری روغن زیتون

1/3 لیوان + 2 قاشق غذاخوری سس باربیکیو مورد علاقه خود

1 لیوان مرغ پخته شده و خرد شده (حدود یک عدد سینه مرغ)

2/3 فنجان پنیر موزارلا خرد شده

2/3 فنجان پنیر گودا دودی خرد شده

1/2 پیاز قرمز کوچک، ریز خرد شده

اختیاری: شوید تازه خرد شده برای تزئین روی پیتزا

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 475 درجه فارنهایت (246 درجه سانتیگراد) گرم و آماده کنید. اگر میخواهید خمیر پیتزا را خودتان درست کنید، رویش را با یک پلاستیک و یا پارچه بپوشانید و بگذارید استراحت کند.

گام دوم: برای جلوگیری از ریختن محتویات پیتزا، خمیر پیتزا را به آرامی با روغن زیتون بپوشانید. با استفاده از انگشتان خود، گوشه های خمیر را کمی فشار دهید تا بالا آید را و سطح خمیر فشار دهید تا از داشتن حباب جلوگیری شود. خمیر را با 1/2 فنجان سس باربیکیو بپوشانید.

گام سوم: مرغ پخته شده را با سس باربیکیو باقیمانده مخلوط کنید، سپس در رو و اطراف پیتزا پراکنده کنید. پنیرها و پیاز قرمز را اضافه کنید. پیتزا را به مدت 12-15 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید. پیتزا داغ را برش دهید و فوراً سرو کنید.

نکته: پیتزا باقیمانده را محکم در یک ظرف بدون هوا بپوشانید و در یخچال نگه دارید. برش های پیتزا پخته شده را می توان تا 3 ماه منجمد کرد و در یخچال نگه داشت.

2.2/5 - (5 امتیاز)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا