انواع دسرغذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی دو نوع شیرینی ماکارون

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی. امروز شما را با طرز تهیه ی دو نوع شیرینی ماکارون که شیرینی هایی بسیار لذیذ و خوشمزه میباشند و به ساده ترین روش تهیه می شوند، آشنا میکنیم. برای آشنایی با طرز تهیه ی این شیرینی ها، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی دو نوع شیرینی ماکارون

ماکارون های رنگی:

مواد لازم:

3 عدد تخم مرغ

1/4 فنجان شکر سفید

1 و 2/3 لیوان شکر شیرینی پزی

1 لیوان بادام ریز خرد شده

رنگ خوراکی

گام اول: روی سینی فر خود را با یک ورق سیلیکونی و یا کاغذ روغنی بپوشانید. سفیده تخم مرغ را در کاسه میکسر پایه دار قرار داده و مخلوط کنید تا سفیده ها خامه ای شوند و پف کنند. شکر سفید را اضافه کنید و هم بزنید تا زمانی که سفیده ی تخم مرغ براق و پفکی شود. سپس رنگ غذا را اضافه کنید. اگر میخواهید چند رنگ باشد، سفیده ی تخم مرغ را تقسیم کرده و بعد رنگ غذا را اضافه کنید.

گام دوم: شکر شیرینی پزی و بادام را در یک کاسه جداگانه بریزید و سپس سریع مخلوط بادام را داخل سفیده تخم مرغ بریزید. مقدار کمی خمیر را درون یک کیسه پلاستیکی بریزید و نوک آن را مقداری ببرید. خمیر را به صورت دایره های کوچک همانند تصویر و یا اگر دوست دارید بزرگتر، در آورید. خمیر را روی صفحه پخت به صورت دورانی بچرخانید تا یک دایره تشکیل شود.

اگر خود خمیر خود به خود صاف شد، با استفاده از یک قاشق، رویش را صاف کنید. بگذارید کوکی ها در دمای اتاق بمانند تا زمانی که یک پوست سخت در بالای آن ایجاد شود، حدود 1 ساعت. فر را از قبل تا 285 درجه فارنهایت (140 درجه سانتیگراد) گرم کنید. کوکی ها را به مدت 10 دقیقه در فر بپزید و نگذارید قهوه ای شوند.

ماکارون نارگیلی:

مواد لازم:

2/3 فنجان آرد همه منظوره

1/2 فنجان پودر نارگیل

1/4 قاشق چایخوری نمک

1 عدد کسرو شیر عسل

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل

گام اول: فر را از قبل تا 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. کف سینی فر خود را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک کاسه بزرگ آرد، نارگیل و نمک را با هم مخلوط کنید.

گام دوم: شیر عسل و وانیل را با استفاده از دستان خود هم بزنید تا خوب مخلوط شوند. از یک قاشق بستنی استفاده کنید تا خمیر را روی ورقه های تهیه شده کوکی بریزید. کوکی ها باید در اندازه توپ گلف باشند.
به مدت 12 تا 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید ، تا نارگیل نپزد.

2/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا