خوراک سادهغذاهای اصلی

دستور پخت پیاز حلقه ای سوخاری

حلقه های پیاز سوخاری یک میان وعده بسیار محبوب در ایالات متحده میباشند. می توانید تقریباً در هر رستوران فست فود آنها را پیدا کنید. تهیه ی آنها آسان است، اما تهیه پیاز کاملاً ترد در خانه سخت است. این دستور العمل اطمینان خواهد داد که هر بار حلقه های پیاز شما کاملاً ترد می شود. برای تهیه حلقه های پیاز سوخاری از چه نوع پیاز استفاده می کنید ممکن است در هنگام تهیه حلقه های پیاز بهترین سوال را برای خود نشان دهید.

دستور پخت پیاز حلقه ای سوخاری

دستور پخت پیاز حلقه ای سوخاری

این دستور العمل بسیار خوب است ، که در واقع می توانید تقریبا از هر تنوع استفاده کنید. تقریباً همیشه از پیاز زرد استاندارد یا پیاز سفید استفاده می کنم به دلایلی ، به نظر می رسد که هر دوی اینها باعث ایجاد حلقه های پیاز ترد و خوش طعم تر از انواع دیگر می شوند. برای آشنایی با دستور پخت پیاز حلقه ای سوخاری مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت:

گام اول: با برش پیازها به حلقه هایی در حدود ضخامت تصویر، آنها را از یکدیگر جدا کنید. این دستور العمل بهترین کار را با حلقه های بزرگ و متوسط ​​انجام می دهد. مرحله بعدی تهیه آرد سوخاری با ترکیب آرد، جوش شیرین، نمک و پاپریکا است.

گام دوم: شما می توانید پاپریکا را با پودر فلفل قرمز جایگزین کنید یا اگر آن را ندارید کاملاً آن را حذف کنید. قبل از تکان دادن، هر حلقه پیاز را به خوبی با مخلوط پوشانده و سپس تکان دهید تا آرد اضافی از آن جدا شود.

گام سوم: بعد، در یک کاسه دیگر، شیر، فلفل و تخم مرغ را با هم مخلوط می کنیم تا خوب ترکیب شوند. مخلوط آرد باقیمانده را اضافه کرده و هم بزنید تا هیچ تکه ای باقی نماند. هر حلقه پیاز را با این مخلوط بپوشانید و سپس با آرد آنها را بپوشید.

گام چهارم: مرحله آخر سرخ کردن در یک سرخ کن یا قابلمه با روغن کافی برای پوشاندن حلقه های پیاز است. توصیه می کنم حدوداً 3-4 حلقه پیاز را به طور همزمان اضافه کنید تا احتمال سوختن آنها کمتر باشد. پس از آماده شدن، مقداری حوله های کاغذی را کف یک بشقاب پهن کنید تا روغن اضافه پیاز هارا بگیرد. نوش جان!

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا