غذاهای اصلیغذاهای فست فود

طرز تهیه هات داگ با سس تند

سلام به دوستداران آشپزی و انواع فست فود. فست فود انواع مختلفی دارد که یکی از آنها هات داگ میباشد. خود هات داگ نیز به روش ها و راه های متفاوتی تهیه و سرو میشود. یکی از این روش ها، هات داگ با سس تند میباشد که بسیار محبوب نیز میباشد و در بین غذاهای خیابانی بسیار محبوب و قابل توجه واقع شده است. برای آشنایی با طرز تهیه ی این فست فود لذیذ مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

هات داگ با سس تند

طرز تهیه هات داگ با سس تند

مواد لازم:

روغن زیتون

1 عدد پیاز متوسط ​خرد شده

2 حبه سیر خرد شده

454 گرم گوشت گاو بدون چربی

2 و 1/2 لیوان سس کچاپ

1 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز

2 قاشق غذاخوری سس خردل

نمک داه درشت و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

4 عدد سوسیس هات داگ

4 عدد نان هات داگ

1/2 فنجان پنیر چدار رنده شده

دستور پخت:

گام اول: یک ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و در یک عدد روغن زیتون را 2 بار خرد کنید. وقتی روغن مایع شد ، پیاز و سیر را اضافه کرده و بپزید، هم بزنید تا نرم و شفاف شود، حدود 5 دقیقه. گوشت گاو خرد شده را اضافه کنید، آن را با پشت قاشق خرد کنید و بپزید تا قهوه ای زیبا، حدود 10 دقیقه دیگر بپزد.

گام دوم: سس کچاپ، پودر فلفل قرمز و خردل را اضافه کنید و هم بزنید و به مدت 15 دقیقه بجوشانید تا غلیظ شوند. با نمک و فلفل طعم دار کنید. در حالی که چیلی در حال پختن است، شروع به گریل کردن کنید. یک ماهیتابه بزرگ را روی 2 مشعل روی حرارت متوسط رو به بالا ​​قرار دهید یا یک گاز در فضای باز یا چوب را از قبل گرم کنید و خیلی داغ کنید.

گام سوم: چند حوله کاغذی بردارید و چندین بار آنها را تا کنید تا یک مربع ضخیم ایجاد شود. کمی با روغن حوله کاغذی را مرطوب کنید. سپس آن را روی ماهیتابه بگشید تا یک سطح نسوز به دست بیاورید. یک قابلمه بیاورید و آب را کمی بجوشانید و هات داگ هارا به مدت 5 دقیقه در آن بپزید.

گام چهارم: آنها را از آب بیرون بیاورید، خشک کنید و به اندازه کافی کبابی کنید. یک برش بر روی هر یک از هات داگ ها ایجاد کنید و با روغن زیتون چرب کنید سپس دوباره بگذارید کبابی شود. تا زمانی که به خوبی کبابی شوند بپزید. برای سرو کردن، یک هات داگ را داخل نان بگذارید و با سس رویش را پر کنید.

3.7/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا