غذاهای اصلیغذاهای فست فود

نحوه ی پخت پیتزا ماکارونی و پپرونی

طعم پیتزا کلاسیک پپرونی با نودل و پنیر مخلوط می شود که برای یک هفته شلوغ مناسب است! فقط در 30 دقیقه آماده سرو میشود! هر آنچه را که دوست دارید در مورد یک پیتزا فلفلی، همراه با طعم های اضافه شده مانند سوسیس ایتالیایی، فلفل تند سبز و پیاز شیرین، در یک غذای تهیه شده از نودل وجود دارد. پس برای آشنایی با نحوه ی پخت پیتزا ماکارونی و پپرونی ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

نحوه ی پخت پیتزا ماکارونی و پپرونی

نحوه ی پخت پیتزا ماکارونی و پپرونی

مواد لازم:

1 پیمانه سوسیس تند ایتالیایی (پپرونی)

1/2 فنجان فلفل دلمه ای خرد شده

1/2 فلفل سبز تند

1/2 پیاز زرد، تفت داده شده

4 حبه سیر، له شده یا بسیار ریز خرد شده

680 گرم سس مارینارا

1/2 قاشق غذاخوری پونه کوهی خشک شده

1/4 قاشق غذاخوری ریحان خشک شده

3 فنجان آب

1 پیمانه ماکارونی بریده

2 فنجان پنیر موزارلا

نمک و فلفل برای طعم دار کردن

جعفری یا ریحان خرد شده تازه برای تزئین

دستور پخت:

گام اول: پپرونی را برش داده و کنار بگذارید. یک قابلمه ی عمیق را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. سپس روغن زیتون و پپرونی را اضافه کنید و آن را با یک قاشق چوبی در حین پخت هم بزنید، حدود 4-5 دقیقه بپزید.

گام دوم: روغن های اضافی را تخلیه کرده و به ماهیتابه برگردانید. تکه های خرد شده پپرونی، پیاز خرد شده و فلفل دلمه ای سبز را اضافه کرده و بپزید تا نرم شود، حدود 3 دقیقه. سیر را اضافه کرده و 30 ثانیه دیگر بپزید، یا تا زمانی که معطر شود. سپس سس مارینارا، پونه کوهی و ریحان را اضافه کنید و هم بزنید.

گام سوم: آب را اضافه کنید، هم بزنید و با حرارت زیاد به جوش بیاورید. هنگام جوش، ماکارونی ها را اضافه کنید، هم بزنید، در قابلمه را بگذارید و بجوش آورید و بگذارید حدود 12-15 دقیقه بجوشد تا زمانی که نودل ها نرم شوند و بیشتر مایعات از بین بروند. 1 فنجان پنیر موزارلا اضافه کرده و هم بزنید، از روی حرارت بردارید.

گام چهارم: در صورت لزوم نمک و فلفل اضافه کنید و مزه دار کنید. روی آن را با پنیر موزارلا باقی مانده بپوشانید و برش های باقی مانده از پپرونی را روی آن آن قرار دهید. بر روی حرارت بالا به مدت 1-3 دقیقه دیگر بپزید، تا پنیر ذوب شده و کمی طلایی شود. با جعفری خرد شده یا ریحان تزئین و سرو کنید.

3.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا