خوراک ماکارونیغذاهای اصلی

ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده

سلام به دوستداران آشپزی و انواع مختلف پاستا و ماکارونی. امروز شما را با دستور پخت ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده آشنا میکنیم که یک دستور جدید و بسیار متفاوت تهیه ی پاستا به روشی ساده در منزل میباشد. برای تهیه ی این غذای بی نظیر به پاستا یا ماکارونی، گوشت چرخ کرده، لوبیا سبز، آب گوجه فرنگی، پیاز، کره، نمک و فلفل نیاز دارید. برای آشنایی با دستور پخت این غذای بسیار لذیذ و خوشمزه، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده

طرز تهیه ماکارونی با لوبیا سبز و گوشت چرخ کرده

مواد لازم:

1 بسته ماکارونی یا پاستا

1 لیوان لوبیا سبز خرد شده

250 گرم گوشت چرخ کرده

2 لیوان آب گوجه فرنگی

3 قاشق سوپ خوری پیاز سرخ شده

50 گرم کره ی بدون نمک

نمک و فلفل به مقدار لازم

دستور پخت:

گام اول: لوبیا ها را شسته و سپس خرد کنید. بعد آن ها را کمی سرخ کنید و با اضافه کردن مقداری آب بگذارید بپزد. پیاز را پوست کنده و بعد خرد کنید. اکنون پیاز را سرخ کنید.

گام دوم: پیاز سرخ شده را در ظرفی ریخته و روی حرارت بگذارید تا بپزد. سپس گوشت چرخ کرده را اضافه کنید و به خوبی با پیاز مخلوط کنید و آن را کمی سرخ کنید.

گام سوم: آب گوجه فرنگی و لوبیای پخته شده را به آن اضافه کنید و کمی نمک و فلفل زده و بگذارید آهسته بجوشد و آب آن کمی تبخیر شود. سپس ماکارونی را در آب جوش و نمک ریخته و بگذارید بپزد.

گام چهارم: زمانی که مغز پخت شد آبکش کنید و آب سرو رویش بریزید سپس در یک ظرف نسوز یک لایه ماکارونی و سس لوبیا ریخته تا مواد تمام شود و سپس آن را روی حرارت متوسط قرار دهید تا ماکرونی دم بکشد.

3.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا