انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزاغذاهای اصلی

نان موز مخصوص گیاهخواران

بهترین نان موز که تا کنون تهیه شده است و مخصوص گیاهخواران میباشد! این نان موز خوشمزه بسیار عالی است و با آجیل های موردعلاقه ی شما عالیتر نیز میشود. نکته بسیار مهم در مورد پختن نان موز این است که شما مجبور نیستید به دنبال جایگزین مناسب برای تخم مرغ باشید. موز کار را انجام می دهد! من از موز به عنوان جایگزین تخم مرغ در انواع کالاهای پخته شده برای گیاهخواران استفاده می کنم، اما وقتی نوبت نان موز است، آنها در حال حاضر جزء دستور العمل هستند. برای آشنایی با طرز تهیه ی نان موز مخصوص گیاهخواران مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

نان موز مخصوص گیاهخواران

نان موز مخصوص گیاهخواران

مواد لازم:

3 عدد موز متوسط
1/3 لیوان شکر سفید دانه درشت
1/3 فنجان شکر قهوه ای
1/3 فنجان روغن کانولا (یا روغن پخت مورد علاقه شما)
2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2 فنجان آرد چند منظوره
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
1 قاشق چای خوری پودر دارچین
1 قاشق چایخوری نمک
1 فنجان گردو خرد شده

برای تاپینگ:

1/4 فنجان شکر قهوه ای

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل با دمای 350 درجه گرم کنید. یک قالبتابه نان 9 اینچی را به آرامی با روغن یا کره چرب کنید و یک ورق کاغذ روغنی را در کف قتلب قرار دهید. سپس قالب را کنار بگذارید.

گام دوم: موزها را پوست بگیرید و آنها را درون یک کاسه بزرگ با استفاده از چنگال مخلوط کنید. آنها را با چنگال به خوبی له کنید. سپس شکرسفید، شکر قهوه ای، روغن و وانیل را به کاسه اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

گام سوم: آرد را به کاسه اضافه کنید، سپس جوش شیرین، دارچین و نمک را نیز به مخلوط اضافه کنید.همه چیز را با هم بزنید تا مخلوط شوند. بیش از حد مخلوط نکنید خمیر ضخیم خواهد شد. گردوها را اضافه کنید. خمیر را در قالب نان آماده شده بریزید و قسمت پشت را با پشت قاشق صاف کنید.

گام چهارم: سپس رویش شکر قهوه ای بپاشید. 50 دقیقه بپزید یا تا زمانی که یک خلال دندان داخل نان فرو کنید و تمیز بیرو آید. .قالب را از فر خارج کنید و آن را به یک قفسه خنک کننده منتقل کنید. اجازه دهید حداقل 15 دقیقه قبل از خارج کردن نان از قالب خنک شود. برش بزنید و سرو کنید

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا