غذاهای اصلیمنوی صبحانه

نحوه ی درست کردن پنکیک گوشت

سلام به دوستداران آشپزی و صبحانه. امروز شما را با نحوه ی درست کردن پن کیک گوشت آشنا میکنیم که یک صبحانه ی بسیار لذیذ و خوشمزه و همچنین متنوع و جدید میباشد که به سفره های شما رنگ و روی خوبی میبخشد. برای تهیه ی این غذا شما به گوشت چرخ کرده، گوجه فرنگی، پیاز، جعفری، تخم مرغ، شیر، آرد، روغن، جوش شیرین، نمک و فلفل نیاز دارید. برای آشنایی با طرز تهیه ی این صبحانه ی لذیذ، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

نحوه ی درست کردن پنکیک گوشت

نحوه ی درست کردن پنکیک گوشت

مواد لازم:

500 گرم گوشت چرخ کرده

1 عدد پیاز متوسط

100 گرم جعفری خرد کرده

3 عدد تخم مرغ

1 لیوان شیر

1 فنجان آرد

150 گرم روغن

4 عدد تخم مرغ آبپز

1 قاشق چای خوری جوش شیرین

نمک و فلفل به مقدار لازم

دستور پخت:

گام اول: پیاز را خرد کرده و با دو قاشق روغن سرخ کنید و گوشت را به آن اضافه کنید. به خوبی تفت دید. بعد یک لیوان آب با کمی نمک و فلفل را داخل آن ریخته و با حرارت متوسط بگذارید چند جوش بزند تا آب آن جذب شود.

گام دوم: تخم مرغ های آب پز را رنده کرده و با جعفری خرد شده مخلوط کنید و بعد به گوشت اضافه کنید. تخم مرغ و شیر و آرد و جوش شیرین را در بک ظرف ریخته و هم بزنید تا مخلوط شوند.

گام سوم: سپس دو قاشق روغن در ماهیتابع ریخته و هنگامی که داغ شد نصف مایه تخم مرغ را در روغن بریزید و ماهیتابه را تکان دهید تا یکنواخت گردد. سپس دو طرف آن را سرخ کنید تا طلایی شود.

گام چهارم: پن کیک را از ماهیتابه خارج نموده و دومین پنکیک را نیز به همین صورت آماده کنید. سپس مایه گوشت را وسط پن کیک گذاشته و در دیس بچینید و با حاقه های گوجه فرنگی و جعفری آن را تزئین کنید. گرم سرو کنید. نوش جان!

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا