سالاد | اردور

سالاد کلم بروکلی و گل کلم

این سالاد کلم بروکلی و گل کلم یک انتخاب عالی در بین سایر سالاد ها است. سالادی خوشمزه و خامه ای که واقعا تردی سبزیجات معلوم است، و مخلوط تمام مواد لازم به ما اجازه میدهید تا یک سالاد فوق العاده را تهیه کنیم که بی نظیر باشد: شیرین و شور، خامه ای و ترد. طرز تهیه ی این سالاد بسیار ساده و آسان است و میتوانید آن را در هر زمانی که میخواهید به سادگی تهیه و سرو کنید و از آن لذت ببیرید. برای آشنایی با طرز تهیه ی سالاد کلم بروکلی و گل کلم مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

سالاد بروکلی و گلکلم

سالاد کلم بروکلی و گل کلم

مواد لازم: 

1 عدد سر کلم بروکلی (300 گرم)

1 عدد سر کوچک گل کلم (200 گرم)

1/2 پیاز قرمز ریز خرد شده (تقریباً 1/4 لیوان)

1/4 لیوان (40 گرم) زغال اخته خشک

4-5 برش بیکن پخته شده و خرد شده

1/4 فنجان (60 گرم) سس مایونز

1/4 فنجان (60 گرم) خامه ترش

1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) سرکه سیب

1 قاشق غذاخوری (15 گرم) سس خردل

1 قاشق غذاخوری (15 گرم) شکر

فلفل سیاه تازه آسیاب شده

مقداری نمک

1/4 فنجان (30 گرم) بادام خرد شده

طرز تهیه:

گام اول: برای پختن بیکن از قبل فر را با دمای 400F یا 200C گرم کنید. یک سینی فر را با کاغذ پوستی یا کاغذ روغنی بپوشانید و برشهای بیکن را روی آن قرار دهید. بیکن ها را حدود 15-20 دقیقه بپزید تا ترد شوند. برای از بین بردن چربی اضافی، بیکن را روی حوله های کاغذی منتقل کنید.

گام دوم: سپس بیکن ها را به قطعات کوچک خرد کنید و برای استفاده ذخیره کنید. کلم بروکلی و گل کلم را در قطعات مربع کوچک خرد کنید، بعد به یک کاسه بزرگ منتقل کنید و پیاز قرمز، زغال اخته خشک شده، بیکن خرد شده و بادام خرد شده را اضافه کنید. سپس با نمک و فلفل مزه دار کنید.

گام سوم: در یک کاسه کوچک سس مایونز، خامه ترش، سرکه، خردل، شکر، نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید. اگر میخواهید سس را با سالاذ مخلوط کنید ولی میتوانید سس را جداگانه روی سالاد بریزید. قبل از سرو با بیکن و بادام تزئین کنید.

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا