تازه های آموزش شیرینی پزیغذاهای اصلیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی کاپکیک کدو و زنجبیل

کیک های زنجبیل و کدو تنبل دارای طعم خوشمزه ای هستند. هر کیک طعم بی نظیری از زنجبیل و کدو دارد. این کاپکیک ها با خامه و کارامل تزئین میشوند و شکل و رنگ زیبایی نیز دارند. برای آشنایی با طرز تهیه ی کاپکیک کدو و زنجبیل در منزل و در کمترین زمان، مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ی کاپکیک کدو و زنجبیل

طرز تهیه ی کاپکیک کدو و زنجبیل

مواد لازم:

سس کارامل
1/2 فنجان کره بدون نمک نرم شده
3/4 لیوان شکر دانه درشت
پوره کدو تنبل 1 فنجان
2 عدد تخم مرغ بزرگ
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
2 فنجان آرد چند منظوره
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
1 قاشق چایخوری ادویه پای کدو تنبل
1/4 قاشق چای خوری نمک
1/2 لیوان شیر

برای تهیه ی خامه:

227 گرم پنیر ماسکارپون، نرم شده

227 گرم پنیر خامه ای، نرم شده

1 قاشق چای خوری وانیل یا عصاره وانیل

3/4 قاشق چایخوری پودر زنجبیل

1-2 فنجان شکر شیرینی پزی

دستور پخت:

گام اول: فر را تا 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک ظرف کوچک کاپکیک را با لیوان های کاغذی پر کنید. کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ، کره و شکر دانه درشت را با هم مخلوط کنید تا پف کنند. سپس پوره کدو را اضافه کنید. تخم ها را یکی یکی اضافه کنید.

گام دوم: خوب بعد از هر بار اضافه کردن هم بزنید.عصاره وانیل را اضافه کنید. سپس آرد، جوش شیرین، ادویه پای کدو تنبل و نمک را در یک کاسه متوسط ​​ترکیب کنید. با یک چنگال یا کاردک هم بزنید. به تدریج مخلوط آرد را به مخلوط کدو تنبل اضافه کنید و خوب هم بزنید.

گام سوم: 2 قاشق سوپ خوری خمیر را درون هر فنجان کاپکیک آماده شده بریزید. به مدت 15 تا 20 دقیقه یا تا وقتی که یک خلال دندان ا در مرکزش فرو کنید و تمیز بیرون آید بپزید. بعد از پخت، بلافاصله از قالب خارج کنید و بگذارید کیک ها به طور کامل روی یک قفسه سیمی خنک شوند.

خامه:

گام اول: ماسکارپون و پنیر خامه ای را با سرعت متوسط مخلوط کنید تا پفکی شود. عصاره وانیل و پودر زنجبیل را اضافه کنید و فقط تا زمانی که ترکیب شوند هم بزنید. یک فنجان شکر را اضافه کرده و کم کم بزنید تا یکدست شود. در صورت نیاز، شکر بیشتری اضافه کنید. خامه را روی کیک های خنک پخش کنید. سپس کارامل را روی خامه بریزید.

4.8/5 - (31 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا