انواع نان و خمیر نان و خمیر پیتزا

طرز تهیه ی نان ذرت شیرین

آیا شما با این نسخه شیرین از نان ذرت، یک نان لذیذ، شیرین، تر و طعم دار، با یک طعم بی نظیر کارامل رویش آشنا هستید یا نه؟ این کیک میتواند یک گزینه ی مناسب برای مبل کردن با چای و قهوه باشد، یا برای صبحانه یا صرفاً به عنوان میان وعده در تمام طول روز. این دستور نان بسیار آسان و ساده است، به لوازم ویژه و خاصی هم احتیاج ندارد، تمام چیزهایی که شما نیاز دارید یک همزن و مواد اولیه ای است که در حال حاضر در منزل دارید. کودکان این نان را دوست خواهند داشت و یک دستور العمل عالی برای پخت کنار هم است. برای آشنایی با طرز تهیه ی نان ذرت شیرین مقاله ی آشپزی ما را دنبال کنید.

نان ذرت شیرین

طرز تهیه ی نان ذرت شیرین

مواد لازم:

3 عدد تخم مرغ
2/3 فنجان (135 گرم) شکر سفید
1/2 فنجان (100 گرم) روغن
2 فنجان (500 گرم) ماست ساده
2 قاشق غذاخوری (10 گرم) عصاره وانیل
1 و 1/4 فنجان (180 گرم) آرد ذرت
2/4 قاشق غذاخوری (10 گرم) بیکینگ پودر
4/4 فنجان (40 گرم) آرد چند منظوره
2 قاشق غذاخوری (20 گرم) آرد سمولینا
2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر برای روی کیک

دستور پخت:

گام اول: فر را از قبل تا (180C) گرم کنید. یک قالب نان یا کیک 8 یا 9 اینچی (20 یا 23 سانتی متر) را با کاغذ روغنی بپوشانید و سپس چرب کنید. در یک کاسه بزرگ تخم مرغ ها را کامل با شکر مخلوط کنید. به تدریج روغن را اضافه کنید و مخلوط کنید تا به خوبی ترکیب شوند. اکنون ماست و عصاره وانیل را با هم مخلوط کنید.

گام دوم: سپس آرد ذرت، تمام آرد چند منظوره، بیکینگ پودر و آرد سمولینا را اضافه و مخلوط کنید. به مدت 35-40 دقیقه بپزید تا قهوه ای طلایی شود و یا تا زمانی که یک خلال دندان داخل نا قرار دهید و تمیز بیرون آید. بعد شکر در روی نان برزید تا کاراملی شود. در کنار یک فنجان شیر گرم یا سرد میل کنید. لذت ببرید!

4.8/5 - (26 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا