تازه های شستشو ، نظافت ، لکه گیریتازه های متفرقه خانه داریتازه های مهارتهای زندگیهنر خانه داری

نکات خانه داری که باید بدانید

شما را با ادامه ی نکات خانه داری که باید بدانید آشنا میکنیم تا به سادگی کارهای خود را پیش ببرید. برای آشنایی با این نکات، مقاله ی ما را در سایت آشپزی ها دنبال کنید.

نکات خانه داری که باید بدانید

۱.

آیا گوشواره یا یک قطعه الکترونیکی کوچک را گم کرده اید؟ جوراب خود را با کش دور لوله ی جارو برقی ببندید. این مانند جادو عمل می کند. با این کار پیدا کردن همه چیز ساده تر خواهد بود.

۲.

برای محافظت از انگشتان خود هنگام زدن میخ به دیوار از یک شانه استفاده کنید.

۳.

چای کیسه ای خود را که استفاده کرده اید را دور نریزید. بگذارید آنها خشک شود و در کفش های خود قرار دهید تا هرگونه بوی بد را از بین ببرد. می توانید از همین روش برای کیف ورزشی ، ماشین خود یا حتی در کمد لباس خود استفاده کنید. روشی ساده برای از بین بردن بو.

۴.

برای تمیز کردن شیرها و سردوش حمام ، یک کیسه پلاستیکی را با سرکه سفید پر کرده و آن را دور سردوش ببندید. بگذارید تمام شب در سرکه خیس شود و بعد کیسه را جدا کنید. رسوبات کلسیم که مانع از خروج آب می شوند ، همه باید با این روش حذف شوند.

۵.

چراغهای جلو اتومبیل شما کثیف است ، اما هیچ چیز به شما اجازه نمی دهد تا آنها را به خوبی تمیز کنید؟ خمیردندان را روی چراغهای جلو اتومبیل خود بمالید تا دوباره بدرخشد. بگذارید خمیر به مدت 10 دقیقه بنشیند و سپس آن را بردارید. به خصوص در شب متوجه تفاوت بزرگی خواهید شد.

4.2/5 - (17 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا