انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

دستور پخت کرامبل هلو خوشمزه

سلام به دوستداران آشپزی و انواع دسر. امروز شما را با دستور پخت کرامبل هلو خوشمزه وبسیار لذیذ و ساده آشنا میکنیم که یک گزینه عالی هم برای صبحانه و هم برای دسر میباشد که با بستنی و ماست طعمی بی نظیر خواهد داشت. برای آشنایی با دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت کرامبل هلو خوشمزه

مواد لازم:

برای لایه میوه ای:

3 قاشق غذاخوری آرد چند منظوره
¼ فنجان شکر
8 عدد هلو با اندازه متوسط ​​بدون هسته و برش خورده (نیازی به پوست گرفتن نیست)
پوست رنده شده از 1 لیمو متوسط
2 قاشق غذاخوری آب لیمو تازه

برای مخلوط روی میوه:

½ فنجان کره
¾ فنجان آرد بادام
½ فنجان آرد چند منظوره
¾ فنجان شکر

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. برای تمیز کردن آسان ، یک سینی فر یا ظرفی را با فویل یا کاغذ روغنی بپوشانید و کنار بگذارید. هلوها را در یک ظرف پخت کم عمق قرار دهید. آبلیمو و پوست لیمو را اضافه کنید. آرد و شکر را در یک کاسه کوچک ترکیب کرده و روی هلوها بریزید. به آرامی هم بزنید تا آرد پخش شود.

کره را در یک کاسه مناسب ماکروویو با اندازه متوسط قرار دهید. روی آن را با حوله کاغذی بپوشانید و به مدت 1 دقیقه با قدرت زیاد در مایکروویو قرار دهید. آرد چند منظوره ، آرد بادام و شکر را به کره ذوب شده اضافه کنید. با چنگال هم بزنید تا مخلوط شوند. این مخلوط را به طور مساوی روی هلو ها بریزید.

پخت را برای 45-55 دقیقه یا تا زمانی که روی آن قهوه ای طلایی روشن شود و هلوها حباب دار شوند ادامه دهید. بعد از 40 دقیقه چک کنید و اگر روی آن خیلی قهوه ای است اما هلو هنوز حباب دار نیست ، آن را با فویل بپوشانید. با بستنی وانیلی یا کمی خامه در ظرف سرو، گرم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا