انواع بستنیانواع دسر

طرز تهیه بستنی انبه و نارگیل

انبه یک میوه مناسب است که در دسرهای تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. آنها با نارگیل بسیار خوشمزه میشوند. این بستنی نارگیل و انبه ترکیب خوبی بین طعم های بستنی نارگیل خامه ای و طراوت انبه است.

این دستور آسان است ، از تخم مرغ استفاده نمی شود و با استفاده از پایه بستنی آسان و شیر عسل ، با عصاره نارگیل و خامه تهیه شده و با پوره انبه مخلوط می شود. سریع ، خوشمزه و بسیار بهتر و سالم تر از بستنی است که فروشگاه خریداری کرده اید. برای آشنایی با طرز تهیه بستنی انبه و نارگیل مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بستنی انبه و نارگیل

طرز تهیه بستنی انبه و نارگیل

مواد لازم:

پوره انبه 23 اونس (650 گرم) (حدود 3 انبه)
1 1/2 فنجان (360 گرم) خامه سنگین (35٪ چربی)
14 اونس (397 گرم) شیر عسل
1 فنجان (240 گرم) خامه نارگیل
1 قاشق غذاخوری (5 گرم) عصاره نارگیل

طرز تهیه:

انبه ها را پوست گرفته و تفت دهید. به ظرف یک غذا ساز منتقل کنید و مخلوط کنید تا پوره شود. در یک کاسه بزرگ خامه را هم بزنید تا زمانی که سفت و همانند خامه قنادی شود.

شیر عسل ، خامه نارگیل و عصاره نارگیل را اضافه کرده و به آرامی با یک مخلوط کن، مخلوط کنید. 1/3 مخلوط نارگیل را در یک ظرف 8 X 12 اینچ (20×30 سانتی متر) بریزید. 1/3 پوره انبه را بریزید. 1/3 مخلوط نارگیل بریزید.

1/3 پوره انبه را بریزید. آخرین 1/3 مخلوط نارگیل را بریزید. آخرین 1/3 پوره انبه را بریزید. برای هم زدن از کاردک استفاده کنید. 6-8 ساعت یا تا زمانی که سفت شود ، فریز کنید. قبل از سرو بگذارید 10 دقیقه در دمای اتاق بماند تا به قوام مناسب برسد.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا