انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه دامپلینگ سیب

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی و دسر. امروز شما را با دستور پخت دامپلینگ سیب خوشمزه و لذیذ آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی در منزل تهیه کنید و در کنار بستنی یا خامه سرو کنید و بخورید. برای تزئین میتوانید پود قند رو شیرینی بپاشید. برای آشنایی با دستور پخت این شیرینی خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دامپلینگ سیب

دستور پخت دامپلینگ سیب

مواد لازم:

3 فنجان (380 گرم) آرد
200 گرم کره ، خرد شده در مکعب های کوچک
3 عدد تخم مرغ
2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) شیر
10 گرم مخمر تازه (1/4 قاشق غذاخوری مخمر خشک فعال)
3 قاشق غذاخوری شکر

مواد داخل دامپلینگ:

1 کیلوگرم سیب
1 قاشق غذاخوری آرد سمولینا
4 قاشق غذاخوری شکر
1 قاشق غذاخوری دارچین

دستور پخت:

مخمر را در شیر حل کنید. در یک کاسه متوسط کره را با آرد و شکر خوب مخلوط کنید. تخم مرغ و شیر را با مخمر اضافه کنید و مخلوط کنید تا خوب مخلوط شوند. خوب ورز دهید ، با پلاستیک بپوشانید و حدود 1 ساعت در یخچال بگذارید.

سیب ها را پوست گرفته و رنده کنید. سیب های رنده شده را با دستان خود فشار دهید تا آب آن ها گرفته شود سپس آنها را در یک کاسه بزرگ قرار دهید. سپس آرد سمولینا و دارچین را اضافه کنید و هم بزنید. قبل از شروع به ورز دادن خمیر ، شکر را اضافه کنید.

فر را از قبل تا 180 (350F) گرم کنید. خمیر را به 3 قسمت مساوی برش دهید. آرد را روی یک سطح صاف بپاشید. با استفاده از یک وردنه ، هر قطعه را به شکل مستطیل در حدود 12 اینچ (30 سانتی متر) طول ، 10 سانت عرض ورز دهید. خمیر ها را در حدود 12 اینچ (10 سانتی متر) برش دهید.

به اندازه کافی قاشق از مخلوط سیب را در مرکز هر قسمت خمیر قرار دهید. 2 ضلع مخالف خمیر را برای پوشاندن و 2 گوشه دیگر نیز روی هم قرار دهید ، سپس مانند عکس بچرخانید. آنها را درون یک سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده شده است قرار دهید. حدود 20 دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید. بگذارید خنک شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا