انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

طرز تهیه ی نون خامه ای خوشمزه

سلام به دوستداران آشپزی و انواع شیرینی و دسر. امروز شما را با طرز تهیه ی نون خامه ای خوشمزه یکی از محبوب ترین و ساده ترین شیرینی ها آشنا میکنیم. این دستور پخت بسیار ساده میباشد و در زمان کمی با خامه تهیه و آماده ی سرو میشود. برای آشنایی با دستور پخت این شیرینی، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

نون خامه ای

طرز تهیه ی نون خامه ای خوشمزه

مواد لازم:

1 فنجان آب
5/3 قاشق غذاخوری کره
1 قاشق غذاخوری شکر
1/8 قاشق غذاخوری نمک
1 فنجان آرد چند منظوره
4 عدد تخم مرغ
1 فنجان خامه سنگین
1/4 فنجان پودر قند

دستور پخت:

فر را از قبل تا 450 درجه فارنهایت گرم کنید. دو سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. در یک قابلمه متوسط ​​، آب ، کره ، شکر و نمک را روی حرارت متوسط ​​مخلوط کنید. پس از اینکه بطور کامل مخلوط شدن، از روی حرارت برداشته و آرد را اضافه کرده.و هم بزنید.

بگذارید پنج دقیقه بماند. با دست یا با استفاده از میکسر دستی تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و هر سری خوب مخلوط کنید. مخلوط کنید تا خمیر صاف و براق شود. با استفاده از یک قیف و یک سری بزرگ (یا فقط یک قیف با سوراخ بریده شده در سرش) دایره های کوچک خمیر را روی سینی پخت قرار دهید و فاصله آن را حدود یک اینچ بگذارید.

ادامه مطلب:

کمی روی خمیر را فشار دهید تا صاف و کاملا گرد شود. به مدت 10 دقیقه در فر پخته و سپس به مدت 15 دقیقه درجه حرارت را تا 350 فارنهایت کاهش دهید. شیرینی ها هنگامی که پخته میشوند به رنگ قهوه ای و قسمت داخلی آن توخالی میشود. بگذارید کاملاً خنک شوند. در حالی که خنک می شوند ، خامه زده شده را در کاسه مخلوط کنید.

هنگامی که خامه به میزان لازم سفت شد، کم کم شکر را اضافه و مخلوط کنید ، تا جایی که دوست دارید شیرین باشد شکر اضافه کنید. با استفاده از یک چاقوی دندانه دار ، هر شیرینی را به نصف کرده و یک قاشق خامه را روی نیمه پایینی آن قرار دهید. نصف دیگر لا رویش بگذارید. با پودر قند تزئین کنید. نوش جان!

3.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا