تازه های خواص مواد غذایی

آشنایی با خواص درمانی و ویتامین قارچ

بیش از 14000 قارچ وجود دارد ، 3000 قابل خوردن است ، حدود 700 مورد در اهداف پزشکی استفاده می شود و یک درصد آنها سمی است. رنگ ، طعم ، شکل و اندازه قارچ بسیار متفاوت است ، بنابراین وقتی افرادی که از چیدن طبیعت خود لذت می برند باید بسیار دقیق باشند و آنها را به درستی شناسایی کنند در غیر این صورت ممکن است سمی باشند. برای آشنایی با آشنایی با خواص درمانی و ویتامین قارچ مقاله آشپزی را دنبال کنید.

خواص درمانی قارچ

آشنایی با خواص درمانی و ویتامین قارچ

استفاده از قارچ در آشپزی ایده خوبی است زیرا قارچ به دلیل داشتن منبع مغذی و ویتامین D شناخته می شود. مواد مغذی مانند نیاسین ، ریبوفلاوین و اسید پانتوتنیک به تولید هورمون ها کمک می کنند ، گلبول های قرمز خون و همچنین پوست را سالم نگه می دارد و به هضم غذا کمک می کنند. همچنین باعث میشود سیستم عصبی به درستی کار کند.

با خوردن قارچ ، ما همچنین از مواد معدنی مانند سلنیوم و ارگوتیونئین استفاده می کنیم که به عنوان یک آنتی اکسیدان محافظت از سلول های بدن در برابر آسیب هایی که می تواند باعث بیماری های قلبی و برخی سرطان ها شود ، مس که به ساخت گلبول های قرمز کمک می کند و استخوان ها و اعصاب را سالم نگه می دارد و پتاسیم به بدن کمک می کند.

فشار خون را کنترل کرده و از کار و عملکرد عادی اعصاب ، قلب و عضلات همانطور که باید کار کنند مطمئن میشود. در قارچ ها همچنین بتا گلوکان ها را می یابیم که دارای اثرات تحریک کننده ایمنی هستند و به بدن کمک می کنند تا در برابر آلرژی مقاومت کند.

برای درمان بیماری ها ، از قارچ ها یا عصاره های مناسب از آنها استفاده می شود. پس از انجام مطالعات مشخص شد که برخی از قارچ ها دارای خواص ضد ویروسی ، ضدسرطانی ، قلبی عروقی ، ضد باکتری ، ضد انگلی ، ضد دیابت و ضد التهاب هستند. برخی از عصاره های قارچ در کره ، چین و ژاپن به عنوان کمکی برای درمان های پرتوی و شیمی درمانی استفاده می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا