انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دستور پخت چیزکیک لیمویی خوشمزه

چیزکیک همیشه یکی از دسرهای مورد علاقه مردم خواهد بود. شما می توانید چیزکیک را به طریق مختلف درست کنید و طعم های مختلفی به آن بیفزایید و هر بار یک دسر کیک چیزکی متفاوت داشته باشید. این چیزکیک لیمویی یکی از بهترین چیزکیک ها است که وجود دارد، خامه ای، سبک، عالی و طعم لیمو خوشمزه. این یک دستور عالی برای یک دسر و یا سرو در جشن ها میباشد که طعم بی نظیری دارد. برای آشنایی با دستور پخت چیزکیک لیمویی خوشمزه مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت چیزکیک لیمویی خوشمزه

دستور پخت چیزکیک لیمویی خوشمزه

مواد لازم:

خمیر:

180 گرم بیسکویت
4 قاشق غذاخوری آرد سوخاری
80 گرم کره بدون نمک ذوب شده
پوست تازه رنده شده 2 لیمو

مخلوط چیزکیک:

500 گرم پنیر خامه ای یا پنیر ریکوتای تازه
200 گرم خامه ترش
پوست تازه رنده شده 2 لیمو
5 قاشق غذاخوری شکر
1 قاشق غذاخوری عسل
3 عدد تخم مرغ
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
3/2 قاشق غذاخوری نشاسته ذرت (اختیاری)

دستور پخت:

فر را با دمای 175 درجه سانتیگراد (350 فارنهایت) گرم کنید. بیسکویت ها را خرد کنید. کره را ذوب کنید و با بیسکویت خرد شده، آرد سوخاری و پوست لیمو مخلوط کنید تا مواد به طور مساوی و کامل مرطوب شوند. مخلوط بیسکویت را با پشت قاشق در کف قالب 10 اینچی (26 سانتی متری) کمری فشار دهید.

برای مخلوط چیزکیک، پنیر، خامه ترش، پوست لیمو ، نشاسته ذرت، عصاره وانیل، عسل و شکر را در دستگاه غذاساز مخلوط تا کاملاً مخلوط شوند.

تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید تا هر تخم مرغ جذب شود. این مخلوط را روی خمیر آماده شده بریزید. برای مدت 40-50 دقیقه آن را بپزید تا چیزکیک شکل بگیرد. با یک چاقوی تیز دور قالب را از کیک جدا کنید. بگذارید در دمای اتاق کاملا خنک شود. می توانید همان لحظه سرو کنید و یا یک شب در یخچال قرار دهید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا