انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینیمنوی صبحانه

دستور پخت کرمبل توت با بستنی

دستور پخت کرمبل توت با بستنی یکی از آسانترین غذاهایی است که می توانید برای صبحانه یا حتی دسر تهیه کنید. آماده کردن همه چیز و قرار دادن آن در فر 10 دقیقه بیشتر طول نمی کشد. این دسر شاتوت با استفاده از روکش کره بلغور جو دوسر و شاتوت طعم بی نظیری دارد. روی آن را با یک بستنی برای یک دسر عالی یا اگر برای صبحانه درست شده مقداری ماست یونانی و عسل قرار دهید.

دستور العمل بسیار آسان است ، حتی می توانید از یک کاسه برای تهیه آن استفاده کنید. ابتدا شاتوت ها را با مقداری شکر و نشاسته ذرت مخلوط کرده و روی ظرف پخت پخش کنید. سپس ، در همان ظرف ، مواد خشک را با کره ذوب شده ترکیب کرده و روی مخلوط توت پخش کنید. به سادگی خوشمزه و راهی عالی برای شروع روز خود است. می توانید از این دستور برای هر میوه فصلی دیگری مانند هلو ، شلیل ، آلو یا سیب تهیه کنید.برای آشنایی بیشتر با این دستور پخت، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت کرمبل توت با بستنی

مواد لازم:

1 فنجان (100 گرم) جو دو سر
1 فنجان (125 گرم) آرد
1 فنجان (100 گرم) شکر قهوه ای
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) پودر دارچین
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) نمک
1/2 فنجان (50 گرم) گردو ، اختیاری
1/2 فنجان (110 گرم) کره ذوب شده

مخلوط شاتوت

انواع توت 550 گرم
پوست رنده شده یک لیمو
1/4 فنجان (30 گرم) نشاسته ذرت
2 قاشق غذاخوری (30 گرم) شکر
2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) آب لیمو

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک ظرف پخت مربع 8 اینچی (20 سانتی متر) را کمی با کره چرب کنید. در یک کاسه بزرگ شاتوت های مخلوط اضافه کنید (مخلوط بلوبری ، توت سیاه ، توت فرنگی و تمشک) ولی میتوانید از یک نوع توت استفاده کنید. شکر ، نشاسته ذرت ، پوست لیمو و آبلیمو را اضافه کنید. تکان دهید تا مخلوط شوند.

مخلوط توت را به طور مساوی در کف ظرف پخت آماده پخش کنید. در یک کاسه بزرگ بلغور جو دوسر را با آرد ، شکر قهوه ای ، دارچین و نمک مخلوط کنید. در صورت استفاده گردو را هم بزنید. کره ذوب شده را اضافه کرده و هم بزنید تا کاملاً مرطوب و گلوله گلوله شود. این مخلوط را روی مخلوط توت پخش کنید. آن را به مدت 40-45 دقیقه بپزید تا حباب زده و روی آن قهوه ای طلایی شود. در کنار بستنی یا ماست گرم سرو کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا