آشپزی امروز سر آشپزانواع ساندویچ

طرز تهیه ساندویچ برگر فلافل

سلام به دوستداران آشپزی و همراهان همیشگی ما. امروز شما را با طرز تهیه ساندویچ برگر فلافل آشنا میکنیم. اگر عاشق فلافل و ساندویچ هستید بهتر است به روشی جدید و متفاوت آن را امتحان کنید. این ساندویچ لذیذ و خوشمزه در کمترین زمان تهیه میشود. میتوانید با سس موردعلاقه خود سرو کنید و لذت ببیرید. همچنین این ساندویچ یک گزینه عالی برای گیاهخواران نیز میباشد. برای آشنایی با این دستور پخت مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه ساندویچ برگر فلافل

طرز تهیه ساندویچ برگر فلافل

مواد لازم:

برای برگر:

نخود پخته شده 2 پیمانه (حدود 2 قوطی)
¼ فنجان هوموس سیر
¼ فنجان آرد بدون گلوتن
½ پیاز زرد کوچک
½ دسته جعفری تازه
¼ دسته تازه شوید
2 قاشق چایخوری زیره
¼ قاشق چایخوری فلفل دلمه ای
1 قاشق چایخوری نمک (اگر از کنسرو نخود با نمک استفاده می کنید کمتر نمک بزنید)
فلفل سیاه تازه آسیب شده به مقدار لازم

برای خدمت: (اختیاری)

نان برگر
کاهو
سس کچاپ
ترشی پیاز قرمز
گوجه فرنگی

دستور پخت:

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت گرم کنید و یک سینی فر را چرب کنید یا آن را با کاغذ روغنی بپوشانید. پیاز ، جعفری و شوید را درون غذاساز ریخته و آنرا تا ریز خرد شدن مخلوط کنید. مواد تشکیل دهنده باقی مانده را به پردازنده اضافه کنید تا با هم مخلوط شوند. دستان خود را کمی خیس کرده ، خمیر را به 6 قسمت کوچک تقسیم کرده و هر یک را به شکل دایره ای با ضخامت تقریباً یک بند انگشت در آورید.

همبرگرها را به طور مساوی در سطح سینی فر قرار دهید ، مطمئن شوید که هر برگر فضای خالی کمی در اطراف خود دارد. به مدت 20 دقیقه در قسمت وسط فر بپزید ، سپس همبرگرها را خارج کرده و برگردانید. دوباره به قسمت بالای فر برگردید و برای 10-15 دقیقه دیگر آن را بپزید. به صورت دلخواه سرو کنید میتوانید باقی مانده ها را تا یک هفته در یخچال نگهداری کنید و یا می توانند تا دو ماه منجمد کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا