انواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکیک و شیرینی

دونات هیولایی مخصوص هالووین

سلام به دوستداران آشپزی و انواع کیک و شیرینی. امروز شما را با دستور پخت دونات هیولایی مخصوص هالووین آشنا میکنیم. هالووین نزدیک است و این دونات های لذیذ میتواند گزینه مناسبی برای برگزاری این جشن باشد. میتوانید آنها را همراه با فرزندان خود تزئین کنید. حتی میتوانید از آنها در جشن تولد کودکان نیز استفاده کنید. برای آشنایی با طرز تهیه این دونات های لذیذ، مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دونات هیولایی مخصوص هالووین

مواد لازم:

خمیر دونات:

2/2 قاشق غذاخوری کره نمکی ذوب شده
1/4 فنجان شکر قهوه ای
1/4 فنجان شکر سفید
1 عدد تخم مرغ
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
1/3 فنجان کاکائو
آرد 3/4 پیمانه
1/2 قاشق چای خوری جوش شیرین
1/4 قاشق چایخوری نمک
5 اونس شیر
قیف

خامه:

1 فنجان کره نمکی
1 پوند پودر قند
1 قاشق چایخوری شیر
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل
رنگ غذا ، چشم تزئینی و نقل

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه گرم کنید و یک قالب پیراشکی را با روغن چرب کنید. کنار بگذار. در یک کاسه متوسط ​​، کاکائو ، آرد ، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید. کنار بگذار. در یک مخلوط کن ایستاده ، کره و شکر ها را با هم مخلوط کنید. عصاره وانیل و تخم مرغ را اضافه کنید. مخلوط کنید تا ترکیب شود. مواد خشک را اضافه کرده و مخلوط کنید تا به خوبی مخلوط شوند. به آرامی شیر را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود. از قیف برای ریختن خمیر در قالب دونات استفاده کنید. هر قالب دونات را 2/3 راه پر کنید. به مدت 8-10 دقیقه آن را بپزید. بگذارید دونات ها در قالب خنک شوند.

خامه

در یک مخلوط کن ایستاده ، کره را تا زمانی که نرم و صاف شود بزنید. پودر قند ، شیر و وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید تا سبک و نرم شود. خامه کیک را به سه قسمت تقسیم کنید. به هرکدام یک رنگ متفاوت بزنید. برای تزئین هر دونات و افزودن چشم از نکات تزئینی مورد علاقه خود یا همانند تصویر استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا