آموزش تزیین کیک | شیرینی | دسرانواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیکریسمسکیک و شیرینی

طرز تهیه کوکی های طرح دار برای کریسمس 2021

کریمس کوکی های لذیذ و رنگارنگش را برای شروع سال نو پر انرژی به شما تقدیم میکند. برای این کلوچه ها من از دستورالعملی که برای کلوچه های وانیلی و شکلاتی استفاده کرده ام برای تهیه کلوچه های چرخشی کریسمس در 3 رنگ تهیه کردم. نتیجه واقعا شگفت انگیز است و باید بگویم همه از آنها لذت خواهند برد. دستور العمل بسیار آسان است و میتوانید این کوکی های خوشمزه را از قبل تهیه کرده و در یخچال نگه داری کنید. برای آشنایی با طرز تهیه کوکی های طرح دار برای کریسمس مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه کوکی های طرح دار برای کریسمس 2021

مواد لازم:

1 فنجان (226 گرم) کره بدون نمک در دمای اتاق
1 فنجان (200 گرم) شکر
2 عدد زرده تخم مرغ
2 قاشق چایخوری (10 گرم) عصاره وانیل
2 1/2 فنجان (320 گرم) آرد چند منظوره
1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) نمک
رنگ غذای قرمز
رنگ غذای سبز

دستور پخت:

در یک کاسه بزرگ ، کره و شکر را برای حدود 3-5 دقیقه با هم مخلوط کنید تا خامه ای شود. زرده تخم مرغ و عصاره وانیل را اضافه کنید و مخلوط کنید تا کاملا مخلوط شوند. آرد و نمک را با استفاده از کاردک یا قاشق چوبی ترکیب کنید. خمیر را در 3 قسمت مساوی تقسیم کنید. در یک قسمت رنگ خوراکی قرمز و در قسمت دیگر رنگ غذای سبز اضافه کنید.

سه تکه خمیر را در بسته بندی پلاستیکی ( نایلکس) بپیچید و هر کدام را به شکل مستطیل درآورید. برای مدت 1-2 ساعت در یخچال قرار دهید. خمیر سبز را به صورت مستطیل 23×30 سانتی متر روی کاغذ روغنی در آورید. از آرد استفاده کنید تا مطمئن شوید وردنه نمی چسبد. خمیر سفید را در یک مستطیل 23×30 سانتی متر روی کاغذ روغنی در آورید.

از آرد استفاده کنید تا مطمئن شوید وردنه نمی چسبد. همین کار را با خمیر قرمز انجام دهید. از آرد استفاده کنید تا مطمئن شوید وردنه نچسبیده است. خمیر سفید را روی خمیر سبز قرار دهید. خمیر قرمز را روی خمیر وانیلی قرار دهید. سپس خمیر را رول کنید ، آن را با نایلکس بپوشانید و به مدت 1 ساعت در یخچال قرار دهید.

فر را تا (180C) گرم کنید. دو سینی پخت را با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس کوکی ها را به 6 میلی متر برش دهید. کوکی ها را با فاصله روی سینی های پخت آماده قرار دهید. آنها را به مدت 12-15 دقیقه بپزید یا کمی طلایی شوند. بگذارید کلوچه ها به مدت 5 دقیقه روی سینی پخت خنک شوند. بعد کاملا خنک کنید و میل بفرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا