انواع بیسکویتانواع دسرتازه های آموزش شیرینی پزیتازه های غذای رژیمیتغذیه و تناسب اندامکیک و شیرینی

بیسکویت های کراکر رژیمی

در این دستور پخت سعی کردم بیسکویت های کراکر رژیمی خیلی شیرین نباشند و مقدار شکر مصرفی را کاهش دهم. با افزودن عسل به این دستور ، نیازی به مقدار زیادی شکر نیست. دارچین و میخک عطر و طعم فوق العاده ای به ارمغان می آورد و هنگام پخت تمام خانه با بوی شگفت انگیز پر می شود. دستور العمل آن آسان است و بچه ها نیز می توانند در تهیه این بیسکویت ها به شما کمک کنند. برای آشنایی با این دستور عالی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

بیسکویت های کراکر رژیمی

مواد لازم:

1 1/2 فنجان (190 گرم) آرد چند منظوره

1 فنجان (125 گرم) آرد

1/2 فنجان (30 گرم) سبوس گندم

1/2 قاشق چایخوری نمک

1 قاشق چایخوری جوش شیرین

1 قاشق چایخوری پودر دارچین

1/2 قاشق چایخوری پودر میخک

1 فنجان (220 گرم) کره بدون نمک در دمای اتاق

1/2 فنجان (100 گرم) شکر قهوه ای

2 قاشق غذاخوری (30 گرم) عسل

دستور پخت:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد) گرم کنید. در یک کاسه متوسط ​​آرد ، سبوس گندم ، نمک ، جوش شیرین ، دارچین و میخک را ترکیب کنید. در ظرف دیگری کره را با شکر و عسل مخلوط کنید تا نرم شود. با سرعت کم مخلوط آرد را اضافه کرده و مخلوط کنید تا به خوبی مخلوط شود. در صورت لزوم از دستان خود برای تهیه خمیر استفاده کنید.

خمیر را به 2 قسمت تقسیم کنید. یک تکه خمیر را روی کاغذ روغنی قرار دهید. با یک کاغذ روغنی دیگر بپوشانید و شروع به غلت دادن خمیر به یک مستطیل با ضخامت حدود 1/8 اینچ (3 میلی متر) کنید. کاغذ را از بالا برداشته و با استفاده از قالب و یا چاقو خمیر را برش داده و به شکل یک مستطیل کامل درآورید و سپس به شکل مستطیل های کوچکتر درآورید ( 5 در 12 سانتی متر).

با استفاده از چنگال همانند تصویر خمیر را سوراخ کنید. به مدت 9-10 دقیقه آن را بپزید تا قهوه ای طلایی ای شود. بگذارید 5 دقیقه روی سینی خنک شود و سپس کراکرها را به توری های سیمی منتقل کنید تا کاملا خنک شوند. کراکرها را می توان در ظرفی که هوا داخل آن نرود و در دمای اتاق 3 تا 5 روز نگهداری کرد.

2.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا