انواع پیش غذا و کاناپهانواع غذاهای رژیمی و کم کالریانواع غذاهای گیاهی و انواع غذای گیاهخوارانتازه های غذای رژیمی

دستور پخت باقالی خوشمزه به روشی خانگی

باقلی یک میان وعده بسیار محبوب در ایران است و فروشندگان خیابانی زیادی آن را می فروشند. این میان وعده حاوی پروتئین و فیبر و همچنین کم چربی آسان است. باقالی معمولاً با سرکه ، نمک و پودر گلپر سرو می شوند. برای پخت آن دو روش وجود دارد: شما می توانید پوست دور باقالی را جدا نکرده و آنها را بدون از بین بردن پوست یا پوشش خارجی بپزید ، یا می توانید آنها را جدا کنید و بپزید و هنگامی که آماده و نرم هستند ، باقالی را پوست بگیرید. در این دستورالعمل شما را با هر دو روش آشنا میکنیم. برای آشنایی با دستور پخت باقالی خوشمزه به روشی خانگی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت باقالی خوشمزه به روشی خانگی

مواد لازم:

باقالی 900 گرم
نمک 2 قاشق غذاخوری
سرکه برای طعم دادن
پودر گلپر
اب

دستور پخت:

باقالی ها را بشویید و سپس آبکش کنید. باقالی را تمیز کنید. سپس پوست آنها را جدا کنید. باقالی ها را در یک قابلمه قرار دهید ، به اندازه کافی آب اضافه کنید تا باقالی ها را بپوشاند. سرکه و نمک اضافه کنید. اجازه دهید تا بپزد و حدود 15-20 دقیقه روی حرارت ملایم بپزد تا آنها نرم شوند. آنها را آبکش کرده و سرو کنید. با نمک و پودر گلپر طعم دار کنید.

روش دیگر این است که باقالی ها را همراه با پوست بپزید. بعد از شستشو و آبکشی کردن، باقالی ها را در یک قابلمه بزرگی که آب آن کافی باشد قرار دهید و روی آن را بپوشاند. سرکه و نمک را اضافه کرده و اجازه دهید تا روی حرارت متوسط رو به کم بپزد تا نرم شوند. سپس باقالی ها را آبکش کرده و سرو کنید. هنگام سرو میتوانید از سرکه، نمک، فلفل و هر ادویه دیگری استفاده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا