انواع پیش‌غذاانواع سوپ

طرز تهیه سوپ لوبیا سفید و اسفناج

برای این دستور العمل سوپ، لوبیای سفید شسته شده و آبکش شده را توصیه می کنیم. شما می توانید از نخود ، لوبیای سیاه ، لوبیای قرمز ، لوبیای چیتی و غیره استفاده کنید. برای تهیه راحت تر ، از کنسرو لوبیا در این آش میتوانید استفاده کنید. اگر می خواهید برای این سوپ از لوبیای خشک استفاده کنید ، توصیه می کنم 2 فنجان لوبیا را یک شب در آب خیس کنید. حبوبات باید در یک کاسه بزرگ یا قابلمه آب غوطه ور کنید و بگذارید قبل از پختن به مدت 8-12 ساعت یا یک شب خیس کنید. برای آشنایی با طرز تهیه سوپ لوبیا سفید و اسفناج مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه سوپ لوبیا سفید و اسفناج

مواد لازم:

1 قاشق غذا خوری روغن زیتون
1 عدد پیاز زرد خرد شده
6-8 حبه سیر خرد شده
6 فنجان آب سبزیجات
420 گرم گوجه فرنگی خرد شده
1 قاشق چایخوری شکر
1 قاشق غذاخوری گیاهان خشک ایتالیایی
1 قاشق چایخوری نمک
½ قاشق چای خوری فلفل سیاه
425 گرم لوبیای سفید
4 فنجان اسفناج کوچک
3/4 فنجان پنیر پارمزان رنده شده (برای سرو)
3 قاشق غذاخوری جعفری خرد شده

دستور پخت:

در یک قابلمه بزرگ ، روغن زیتون را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. پیاز و سیر را اضافه کنید بپزید تا پیاز شفاف شود و سیر معطر شود (حدود 2-3 دقیقه) ، در حالی که گاهی اوقات هم می زنید. سپس آب سبزیجات ، گوجه فرنگی ، شکر ، گیاهان ایتالیایی ، نمک و فلفل را اضافه کنید.

بجوشانید ، بعد حرارت را کم کنید و به مدت 5 دقیقه بپزید تا همه طعم ها با هم ترکیب شوند. لوبیا و اسفناج را اضافه کرده و هم بزنید. به آرامی بپزید تا زمانی که اسفناج پژمرده شود ، (حدود 2 دقیقه). از روی حرارت بردارید. پنیر پارمزان را اضافه کنید و هم بزنید. مقداری از سوپ بچشید ، در صورت نیاز به آن نمک و فلفل اضافه کنید. بلافاصله سرو کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا