انواع بستنیانواع دسر

دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

این بستنی توت فرنگی خانگی خامه ای و رویایی با توت فرنگی تازه درست شده است. این دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی فوق العاده آسان است ، و آن را به یک دسر مناسب بهار و تابستان تبدیل می کند! این بستنی توت فرنگی با یک بستنی ساز تهیه شده است. میتوانید این بستنی را تهیه کنید و به عنوان دسر یا در روز های گرم با نان قیفی یا در ظرف بستنی خوری سرو کنید و لذت ببرید. برای آشنایی با دستور تهیه این بستنی مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور تهیه بستنی توت فرنگی خانگی

مواد لازم:

1 1/2 فنجان توت فرنگی ، خرد شده و پوست گرفته (چون نمیخواهیم دانه های توت فرنگی در بستنی باشد)
2 قاشق غذاخوری عسل
1/2 فنجان شکر دانه ریز
1 قاشق چایخوری آب لیمو
1 فنجان خامه سنگین
1/2 فنجان خامه معمولی
1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

طرز تهیه:

در یک کاسه بزرگ توت فرنگی ، عسل ، شکر و آبلیمو را مخلوط کنید. اجازه دهید 15-20 دقیقه بماند یا تا زمانی که توت فرنگی ها آب بیندازند. مخلوط را با گوشت کوب ، چنگال یا کاردک له کنید تا دیگر قطعات بزرگ توت فرنگی وجود نداشته باشد (اگر میخواهید بستنی صافی داشته باشید ، به جای چنگال از مخلوط کن یا غذاساز استفاده کنید) به توت فرنگی ها ، خامه سنگین ، خامه معمولی و عصاره وانیل را اضافه کرده و مخلوط کنید. هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند.

مخلوط را در دستگاه بستنی ساز خود بریزید و دستورالعمل های روی دستگاه خود را دنبال کنید (تقریبا حدود 15-20 دقیقه طول میکشد) می توانید بستنی را به صورت نرم میل کنید و یا آن را در ظرفی که بدون هوا باشد انتقال دهید و به مدت 3-4 ساعت فریز کنید تا کمی سفت شود. برای نتیجه بهتر ، اجازه دهید بستنی حدود 5-10 دقیقه در دمای اتاق بماند تا قبل از سرو کمی نرم شود. نوش جان!

4.8/5 - (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا