آشپزی امروز سر آشپزخوراک سادهغذاهای اصلی

دستور پخت کدو شکم پر ایتالیایی

سلام به دوستداران آشپزی. امروز شما را با دستور پخت کدو شکم پر ایتالیایی ، یک غذای خیلی خوشمزه و راحت آشنا میکنیم تا از آن در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید و یک غذای متفاوت بخورید. برای تهیه این غذای خوشمزه به سوسیس، کدو سبز، پنیر، سس ماکارونی و آرد سوخاری نیاز دارید. طرز تهیه آسان این کدو شکم پر به محبوبیت آن افزوده است. همچنین تهیه این غذا زمان زیادی نیاز ندارد. برای آشنایی با طرز تهیه کدو شکم پر مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

دستور پخت کدو شکم پر ایتالیایی

دستور پخت کدو شکم پر ایتالیایی

مواد لازم:

4 عدد کدو سبز

1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

232 گرم سوسیس ایتالیایی یا سوسیس معمولی

2 حبه سیر ، خرد شده

1/2 فنجان آرد سوخاری

1 فنجان مخلوط پنیر ایتالیایی خرد شده

680 گرم سس ماکارونی

نمک و فلفل

طرز تهیه:

کدو سبز را بشویید ، سپس هر یک را از طول به دو نیم کنید. با استفاده از یک قاشق، وسط کدو سبز را خالی کنید. نصفه های کدو را روی یک سینی فر بزرگ قرار دهید. قسمت داخلی کدو ها را که جدا کرده اید را خرد کنید و کنار بگذارید. روغن زیتون و سوسیس ایتالیایی را به یک ماهیتابه اضافه کرده و روی حرارت متوسط ​​تفت دهید. سوسیس را هنگام تفت دادن به قطعات کوچک خرد کرده و بپزید تا سوسیس کاملاً سرخ شود (حدود 5 دقیقه).

روغن اضافی آن را بگیرید. سیر خرد شده و کدو سبز خرد شده را به ماهیتابه اضافه کرده و تفت دادن را ادامه دهید تا قطعات کدو نرم شوند (حدود 5 دقیقه یا بیشتر). ماهیتابه را از روی حرارت بردارید. فر را با 190 درجه سانتیگراد گرم کنید. مخلوط سوسیس و کدو را به یک کاسه بزرگ منتقل کنید. آرد سوخاری ، 1/2 فنجان پنیر خرد شده و 1/4 فنجان سس ماکارونی را اضافه کنید. هم بزنید تا همه چیز یکدست شود. در صورت لزوم کمی نمک و فلفل اضافه کنید.

کدو های داخا سینی را با مخلوط سوسیس پر کنید. سس ماکارونی باقیمانده را روی کدو بریزید و مقداری از مواد باقی مانده را روی آن بریزید تا قهوه ای و ترد شود. اگر همه سس ها را استفاده نکردید اشکالی ندارد. کدو ها را در فر از قبل گرم شده به مدت 30-35 دقیقه یا تا زمانی که مواد قهوه ای و ترد شوند ، بپزید. پنیر خرد شده باقیمانده را اضافه کرده و به مدت 2-3 دقیقه یا تا زمانی که پنیر ذوب شود ، پخت را ادامه دهید. گرم سرو کنید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا